helledussen

gulledulle

Elsker forumet
så mangen så skal slette seg da !!!
er det vits i da ???? jaja såerno det ja !!!

er deg selv å ingen andre som lager "bilde" av hvorda du er [:D][:D][:D]

jaja , er noe gla i dere snupper jeg , selv om jeg ikke svarer på hvert eneste innlegg å ikke er så "synlig"

nå er det laaaaaaaaaang helg å fri fra jobb , deeeiiillii ..

Ja, det var noe voldsomt også da...

Gjør som dere vil, jenter, men jeg må ærlig si jeg er enig med gulledulle [:)]

Jeg er glad i dere alle jeg også, og håper alle blir her og at man skal kunne få si sin mening om ditt og datt uten at man skal måtte kjefte og krangle sånn.
I dag fikk jeg skikkelig flashback til fjortis-jente-tullet på ungdomsskolen... [:'(]

[:)]

ORIGINAL: fruKtose

Ja, det var noe voldsomt også da...

Gjør som dere vil, jenter, men jeg må ærlig si jeg er enig med gulledulle [:)]

Jeg er glad i dere alle jeg også, og håper alle blir her og at man skal kunne få si sin mening om ditt og datt uten at man skal måtte kjefte og krangle sånn.
I dag fikk jeg skikkelig flashback til fjortis-jente-tullet på ungdomsskolen... [:'(]

[:)]

kunne ikke vært mer enig

tror jeg skal f?nne fra buffalos a mine,m?ss 60 jeans*magetopp og haarmascara jeg naa!!!

ORIGINAL: MalinDalin

tror jeg skal f?nne fra buffalos a mine,m?ss 60 jeans*magetopp og haarmascara jeg naa!!!

synd at mange sletter seg pga en diskusjon

ORIGINAL: princess_barbie

synd at mange sletter seg pga en diskusjon

helt enig !

alle har jo forskjellige meninger, heldivis ..viss ikke kunne forumet blitt litt kjedeligt og ! [:)]

ORIGINAL: MalinDalin

*ler så jeg griner og løper for å finne frem mine* herrgud jeg kom ikke inn i miss 60 når jeg var fjortiss engang.  måtte ha fake som passet min vel utrustete kropp[:D]

Back
Topp