Hellas - ferie - Hvor?

hegeee

Glad i forumet
Jeg og min samboer har lyst til å ta oss en tur på sensommeren, og jeg syntes hellas er veldig koselig, men jeg har kun vært på Kreta og Kypros(om man kan kalle det hellas...!?)
Kunne godt tenkt meg en ikke sååå vanlig øy..
Men ønsker at det er gode bademuligheter(helst sandstrand) og koselige greske ting å se på...!
Vi har ingen barn, så dette er en ren kjærlighetsferie :)

Hva har dere å foreslå for meg ??[:)]

Har bare vært på Agia Napa, var døds varmt, fine strender.
Følte vel egentlig ikke det var så mye og se på [&:]
Barnevennlig var det, men også ett party sted for di unge [:D]
Men ALLE der nede var skikkelig koselige! [:)]

Har reist en god del og ingen plasser slår KEFALONIA!!!! En helt fantastisk øy og superflotte strender!!

Definitivt et sted for kjærester! Var selv der sommer'n 2003 og skal tilbake om ikke så lenge[:)].

Ja.. der har jeg vært... greit der... men ønsker noe mer "koselig" og romantisk tror jeg...![;)]

ORIGINAL: ~Lucky~

Har bare vært på Agia Napa, var døds varmt, fine strender.
Følte vel egentlig ikke det var så mye og se på [&:]
Barnevennlig var det, men også ett party sted for di unge [:D]
Men ALLE der nede var skikkelig koselige! [:)]

Det skal jeg sjekke ut nå :)

ORIGINAL: lilla gumman

Har reist en god del og ingen plasser slår KEFALONIA!!!! En helt fantastisk øy og superflotte strender!!

Definitivt et sted for kjærester! Var selv der sommer'n 2003 og skal tilbake om ikke så lenge[:)].

mange flotte øyer i hellas. Santorini er flott, men er ikke sand strand. Kykladene har mange flotte øyer, var der på øyhopping for noen år siden. skal prøve å huske noen navn..

Karpathos!!! [:)][:)][:)] 

Naxos, paros og santorini er mine favoritter så langt,men som ei sier her oppe så er det mange nydelige øyer blandt kykladene. Hvis du går inn på sidene til di forskjellige reisebyråene, så har dem som regel kategorier som man kan velge, åfår da opp forslagpå øyer som passer. Vet det er en øy like bortenfor Mykonos som skal være helt utrolig. Ingen biltrafikk, bare to eller tre holteller, og resten er bare små herlige landsbyer med lokalbefolkning. Dit skalvi neste gang vi reiser til hellas![:)]

Takk for alle tips:)
Jeg titter rundt på de forskjellige stedene, mye fine steder.. det er derfor det er så vanskelig å bestemme seg ...;)
[:D]

Back
Topp