Hell i uhell?

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Jeg mistet jo jobben noen uker før jeg ble gravid.
En stressende privat butikk jobb, som jeg mistrivdes i, jeg jobbet overtid som jeg aldri fikk betalt for, jeg hadde lange dager i dårlig klima, lønna var ikke å skryte av, og jeg opplevde mobbing på arbeidsplassen. Jepp supert ! Men det var en 100% fast jobb og dum og godtroende som jeg er holdt jeg ut med å tenke at det må da bli bedre eller at jeg fant noe bedre snart.
Så ble det nedskjæringer og 4 mistet jobben, dessuten fikk vi div beskyldninger for å få oss til å gå på dagen ulønna! Kvalmt ! Jeg takler dårlig slike aitavasjoner der voksne mennesker sitter å juger deg opp i tryne så ja jeg bare gikk. Orket ikke krangle mere med de ekle menneskene.

Vel jeg var jo selvsagt sint og såra, og føler jo jeg hadde kastet bort flere år på disse ekle menneskene! Men nå er jeg veldig glad jeg ikke har mere med de å gjøre da de er under etterforskning av skattekontoret og politiet for underslag, og ulovelig grossing, og feilregning i moms. Og div bedrifter har anmeldt de for ikke å ha fått pengene sine for varer. Minimum en av sjefene risikerer fengsel. At de var noen drittsekker av sjefer var en ting, men at de har drevet på denne måten er bare sykt !

Så kjenner jeg er så glad for at jeg gikk i tide ! Jeg vil virkelig ikke ha noe med slike uloveligheter å gjøre! Jeg var jo heldigvis aldri innblandet i kontorvirksomhet og økonomi å gjøre da. Men uansett godt å kunne sitte på utsiden og lese om elendighetene de har pådratt seg.

Sent from my iPad using BV Forum

Kjenner jeg fryder meg over når slike rævhål blor tatt. Så bra!! Håper du får ny jobb som tar godt vare på deg. :-)

hehe, ja, de smører sin egen skjebne sånn :P Godt du er på utsiden nå :)

Back
Topp