G
gjest
Guest
Jobber som maskinfører og er 9 uker på vei. På arbeidstilsynet sine sider står det at gravide ikke burde utsettes for helkroppsvibrasjoner, støt og slag. Er ganske mye krefter i sving og føler meg urolig for lille i magen hver gang det rykker i maskinen
Har allerede vært hos legen, han visste ikke, en kollega av han trodde det burde gå bra til uke 23 ca. Legen ringte en gynekolog som mente at det ikke var farlig i det hele tatt! Men at det kom til å bli annerledes ved magesmerter! Da tenker jeg at det allerede er for sent.... vet ikke hvem jeg skal stole på og er ekstra nervøs siden jeg mistet i slutten av august (4uker bare)
Noen som har vet noe? Ikke mange jenter i bransjen så ikke mange erfaringer....
Har allerede vært hos legen, han visste ikke, en kollega av han trodde det burde gå bra til uke 23 ca. Legen ringte en gynekolog som mente at det ikke var farlig i det hele tatt! Men at det kom til å bli annerledes ved magesmerter! Da tenker jeg at det allerede er for sent.... vet ikke hvem jeg skal stole på og er ekstra nervøs siden jeg mistet i slutten av august (4uker bare)
Noen som har vet noe? Ikke mange jenter i bransjen så ikke mange erfaringer....