Helgplaner?

trilletralle

Forelsket i forumet
Jeg måtte desverre bli hjemme mens mann og barnet dro på hyttetur. Møkka kvalme[:@]

Var hos homopat i går for å få hjelp. Så ørene er fulle av nåler og fått beskjed om å spiseproteinrik mat med andre ord kjøtt (og jeg som har levd på frukt). Jeg skal heller ikke drikke å spise samtidig, skal si det er vanskelig når man sitter å prøver å trøkke ned mat.
Er heldigvis litt bedre i dag da, så noe godt kommer ut av jobben med spisingen.[;)]

Så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på for jeg er en virkelig selskapsløve å hater å være alene. Skal nok henge rikelig her inne i helgen, så når dere blir lei av meg så får dere kaste meg ut[:D][:D]

Huff, hørtes fælt ut å være så kvalm. Håper du blir bedre :) Å at du klarer å få ned mat[:D]

Ikke greit med så mye kvalme da, stakkars! Håper timen hos homeopat hjelper! Og så får du jo kose deg her inne da, og kanskje surfe på babysider?[:D]

I morgen kommer svigers, de skal sove over til søndag. Så da skal vi fortelle den store nyheten[:)] Regner med vi sammen med de skal fikse litt rundtomkring i hus og hage, og så kanskje ta en liten tur i en dyrepark eller på shopping eller noe sånt.

I kveld skal vi slappe av og se film sammen, min mann og jeg

Så kjedelig å vere så plaget av kvalmen da! Håpe det hjelper med homopat da[;)]

Mine helgeplaner er å besøke bestefaren min i morgen, har vert gjennom en operasjon og endelig flyttet til et sykehus nærmere så skal muntre han opp med et besøk av meg og oldebarnet som er prinsessa te oldefafa[:)]

Ellers har jeg fri så skal bare slappe av og kose meg og lade opp til en 7 dagers arbeidsuke med fullt trøkk[;)]

Vi får henge her en del i lag vi da[:D]

akkurat nå er jeg på nattevakt..
i morgen skal vi spise hos foreldrene mine og sambo skal i bursdag og mamma skal passe lillegull så jeg får sove for jeg skal på dagvakt på søndag..

Back
Topp