Helgevask?

Latterfrosken

Forumet er livet
Vaske hus er slettes ikke gøy med bekkenløsning, og en motivasjon som absolutt ikke er til stede. Tenkte jeg skulle overraske gubben med helt strøkent hus i kveld. Selv om jeg vasker en gang i uka (prøver hvertfall). Tenkte jeg skulle ta skikkelig i dag. Flere som skal vaske i dag? Men som heller har lyst å sitte her inne eller sette seg i godstolen med en sjokolade, og kontrollen til tvn godt plassert i hånda?

HEhe! Jeg skal snart på jobb, så det blir lite vasking her.. Helgevask? Hva er det??[;)]

Her vasker vi når det er behov for det. [;)]

Vasker til helgen... sånn tilfelle man får gjester? Vet ikke egentlig, men det er jo digg å få det unnagjort. Hvertfall når man skal bort hele helgen. Også jobber gubben i dag, og da kan jeg vaske i fred og ro, i mitt tempo.

Jeg og skal vaske i dag, jeg vasker hver fredag, men fader å fort det blir støvete igjen[:@]

Ingen vask idag, ut og spise så hjem og kose. Imorgen derimot begynner vasken, men det tar mannen min seg av. Sliter med bekkenet så jeg gjør bare små ting.

Jeg slenger meg på helgevasken....
Vasker hver fredag selv. Har tre puser så jeg støvsuger hver dag, men blir jo ikke rent på gulvet av den grunn. Da må det vann til. Sønnen min hjelper til, men det blir som regel masse vann utover så nå har jeg satt på Toy Story 2 til han. Han digger de filmene.
Jeg pleier og være helt utslitt når jeg er ferdig, men det er verdt det. Ikke noe er som lukten av ren leilighet.
Klem

Hos oss skal de vaskes ja. Ungene til samboern drar hjem til mamman sin idag, så da passer det med en reell vask av hele huset. Puh, jeg gruer meg allerede.

Jeg har vaskehjelp, jeg.......[:)]

[:D]Jeg takker alle gode makter for VASKEHJELPEN MIN!!! Den fikk jeg av mannen min i en -Gratulerer med graviditeten gave. Har mye mer nytte av den en av en diamantring[:D] Må jo selvfølgelig støvsuge hver dag,og tørke over gulvene innimellom,(har jo en hund som er NORDISK MESTER i innendørs røyting! Men badet ,vinduene, og helgerent er det de som tar. HURRA!!!![:D][:D]

Vaske??
Da blir jeg jo våt på hendene! Nei, fysja meg! [8D]

vil også vaske men skal pusse sparkel i gangen imorgen så da blir hele huset hvit igjen... lei av og tråkke på dritt overalt men 1 mnd da skal huset være tipp topp gleder meg stort til det!!

Back
Topp