helgetilbudet på kiwi..

Ninamor_

Glad i forumet
var der nå halv ni.. og det var igjen 4 pakker.. må si det helgetilbudet går unna.. blir jo ikke noe igjen til de som jobber da.. tilbudet er omtrent bare for pensjonister og hjemmeværende..

dessuten var prisen gått opp til 16,90 per pakke..

men det er jo mulig de har mer som de fyller opp etter at de desperate pensjonistene har vært der å gribba til seg[:D]

Hehe, daa er det ille om den har vært full og det er 4 pakker [8D]

all mat har jo steget med nesten 10% så at det har gått opp 2 kr er jo ikke så ille
Her så er det mer en nok av helgetilbudet, er som oftest igjen til og med på mandagen

sånn var det her og i begynnelsen... men nå har de mere, å mange ganger til over helga.

ORIGINAL: aimste

sånn var det her og i begynnelsen... men nå har de mere, å mange ganger til over helga.

pleier å være igjen her også men da er det som regel laks eller kyllingfilet.. i dag var det pepperbiff så mulig det er annerledes..

Når det er pepperbiff...tar folk helt av,står uten for butikken kvart på syv.....for å så løpe bort til disken å hamstre opp[8D][:D]

De som jobber,tar vel til seg et par pakker før de legges ut[:D]

spurte du etter??[8|]

pleier å få inn så masse at vi har til over helgen.. å selv om det er biff så pleier det hvertfall å holde til lørdagen..

ORIGINAL: Masallah xxl

Når det er pepperbiff...tar folk helt av,står uten for butikken kvart på syv.....for å så løpe bort til disken å hamstre opp[8D][:D]

De som jobber,tar vel til seg et par pakker før de legges ut[:D]

det er ikke lov[:D][:D]
vi må betale først vi å akkurat som dere[;)]

ORIGINAL: tullemor_86

spurte du etter??[8|]

pleier å få inn så masse at vi har til over helgen.. å selv om det er biff så pleier det hvertfall å holde til lørdagen..

nei jeg skulle bare ha fire jeg så det holdt jo til meg[;)]

ORIGINAL: prøverpånytt

spurte du etter??[8|]

nei jeg skulle bare ha fire jeg så det holdt jo til meg[;)]

da så[:D][:D][:D]
de hadde nok mere på lager.. bare at de ikke hadde rukket å fylle opp enda[:D][:D] er mye som må gjøres på morningene

Vi kjøper aldri de biffene. Hvis det er noe biff uten krydder så hender det seg at vi kjøper noen pakker og gir til bikkjene som litt ekstra snacks [8D]

Og jeg tror de biffene der er fra en seig sjøldævva ku, eller en gammel melkeku som ble slakta i går, skjært opp og lagt i butikken i dag.

Er jo søren ikke mørt! Seigt og fælt [:'(][:'(]  Men om du lar kjøttet ligge noen ekstra uker i kjøleskapet, så kan det hende at det blir likere [;)]

ORIGINAL: Rugebolla

æsj, de biffene smaker hest! [:'(]

du vet det er gilde sine ikke sant??[8|]

ORIGINAL: BølleBella

Vi kjøper aldri de biffene. Hvis det er noe biff uten krydder så hender det seg at vi kjøper noen pakker og gir til bikkjene som litt ekstra snacks [8D]

Og jeg tror de biffene der er fra en seig sjøldævva ku, eller en gammel melkeku som ble slakta i går, skjært opp og lagt i butikken i dag.

Er jo søren ikke mørt! Seigt og fælt [:'(][:'(]  Men om du lar kjøttet ligge noen ekstra uker i kjøleskapet, så kan det hende at det blir likere [;)]

men en biff skal jo ligge leeeeenge[:D][:D]
den er best jo nærmere best før datoen du kommer.. enkelte vil påstå den er best etter[:D][:D]

æsj, de biffene smaker hest! [:'(]

du vet det er gilde sine ikke sant??[8|]

jeg vet ikke no annet enn at den biffen fra det tilbudet smakte ræv,jeg !

uff da har du nok hvert uheldig.. for mine har hvert knall gode hver gang[:D]

ORIGINAL: BølleBella

men en biff skal jo ligge leeeeenge[:D][:D]
den er best jo nærmere best før datoen du kommer.. enkelte vil påstå den er best etter[:D][:D]

Ja, jeg vet om flere som har latt kjøttet ligge leeeenge etter at det egentlig har gått ut på dato. Og vi gjør det samme. For det er ikke godt å sitte og tygge på en skosåle. Hehe.

Men det har faktisk hendt seg at vi har brukt biffen som grytekjøtt. Funker helt greit da [:)]

Back
Topp