Helgeskravvel

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
God kveld jenter, endelig kom helgen!

Hva gjør dere ikveld og har dere noen planer resten av helgen da?

Nå sitter jeg med fotbad,akkurat spist taco og bare koser meg med kjæresten! Deilig! Lille jenta sparker og koser seg inni magen[:)][;)]

God kvelden [:D]

Vi har hatt kinamat og sett film her..
Sambo ligger å snorker på sofaen, passe sliten etter 12-timers arbeidsdager [:)]

I morgen skal vi til et vennepar på kvelden på middag, så det blir koselig [:)]
På søndag får vi besøk av litt familie på dagen, og ellers har vi ikke så mange planer [:D]
Høres ut som dere har en skikkelig koselig kveld [:D] Hva er deres planer for helga da? [:D]

Blir nokk bare å slappe av på dagen i mårra, fordi jeg og sambo har ikke vært alene siden mai! Så nå skal vi bare kose oss. Så er det bursdag for en kompis av sambo, skal bare innom å hilse på vi da!

ORIGINAL: mammamilla

God kvelden [:D]

Vi har hatt kinamat og sett film her..
Sambo ligger å snorker på sofaen, passe sliten etter 12-timers arbeidsdager [:)]

I morgen skal vi til et vennepar på kvelden på middag, så det blir koselig [:)]
På søndag får vi besøk av litt familie på dagen, og ellers har vi ikke så mange planer [:D]
Høres ut som dere har en skikkelig koselig kveld [:D] Hva er deres planer for helga da? [:D]

hei[:)]

vi ligger på kvar vår sofa og nyter stillheten[:-]

Har ingen planer for helgen, T skal begynne i barnehagen over helga,
så he skal vi ha ei stille og rolig helg,!!!

de hørtes deilig ut med ett fotbad[:)]

Idag har vi vært å kjøpt ny matboks,støvler,regnvotter og regnklær til prinsessa vår som skal ha sin første dag i barnehagen på Tirsdag[:D]
Jeg har også fått kjøpt meg ny mobil[:D] Samsung Ultra Touch[:D] Så jeg har sittet å lekt meg litt med den nå[8D][:D]
Også har vi spist reker[:D][:D]Og sett film[:)]
Men jeg måtte jo innom her å se litt[8D][:D]

Imorgen skal jeg rydde og vaske tenker jeg..Kjøpe ny husvask fra Durance ELSKER den lukta[:D] Så den vil jeg virkelig annbefale dere jenter[:D][:D]
Så blir det nok ut å leke med snuppa[:D]

Ha en flott helg[:D]

Ikveld slapper vi bare av og nyter den siste helgen før vi overtar det nye huset [:)] Skal sikkert til et vennepar imorgen på innflytningsbesøk [:D]

Jeg startet ei ukes ferie i dag!!! [:D]  
Så i kveld har jeg rydda huset, vaska klær, klippet gress og plukka og rensa rips som jeg skal ha med hjem til bestemor (som skal bli oldemor, tenk det! ).. Reiser til Vesterålen i morgen formiddag og skal tilbringe lørdag/søndag hos farmor, mandag/tirsdag hos mormor og tante, så hjem til mamma og pappa i Bardu midt i uka, besøke barndomsvenninna som fikk ei lita jente i slutten av mai -gleeeder meg!!  Og tilbake til vesterålen mot helga igjen! Storebror og forloveden kommer også hjem neste uke, så da får jeg hilst på de også -sees ikke så ofte nå når vi bor på hver vår kant av landet, så det skal bli skikkelig stas! Storebror og dama skal se om de finner en fin plass å holde bryllupet sitt i Vesterålen til neste år! Blir så koooos! [:D] 

Selvfølgelig er det meldt regn fremover nå som jeg har fri fra arbeid igjen, men det får bare være.. Jeg [:D][:D][:D] likevel jeg!

Skulle gjerne hatt med sambo også, men han er på jobbtur til USA igjen.. på denne måten slipper jeg sitte alene hjemme så alt for lenge i allefall [&o] Bare ei uke - fjortendager etter jeg kommer hjem igjen. Akk ja [8|] Kanskje vi er heldige å få en liten reise-gave fra Hawaii om ikke annet?! [:D] 

Nå skal jeg forte meg å pakke kofferten, så kanskje jeg rekker ei lita skål med rips og vaniljesaus i sofakroken før jeg må krype under dyna... [;)]

Ha ei strålende helg og kommende uke alle dere gode jentene her inne!

Ligger på sofaen med pc`n på magen[8D] kjiker på hunder[:-] *Harsålystpå!![8D]

Sambo er på jobb i kveld/natt også[:'(]

I morga skal jeg hjem til mamma å spise noe av de beste jeg vet til middag!![:D]

åh er litt rastløs ikveld jeg:D

Her har vi kost oss med gryterett..
Er en sløv dag i dag for oss , så vi skal bare slappe av , enten med spill eller tv tenker jeg[;)]

Ikveld har jeg bare slappet av med sambo. Lillemann har vært vill i hele dag, å ganske sint... Så det var godt å få han i seng, å han sovnet med engang! [:)] Nå er sambo å henter bestemora mi som har vært i bryllup, så når de kommer drar jeg å sambo på krepsing (fange kreps) en tur.. Får se hvor lenge jeg holder ut da! For jeg er virkelig gravid idag [:D][8D] Tung, å fæl føler jeg meg. Å jeg har ikke lagt på meg et kg engang! Suttrete også foresten [8|]

Håper dere alle har en fin kveld [:)]

I dag har jeg sovet til kl 12..jippi. Og i kveld har jeg vært på en liten luftetur på byen, sunget karaoke hehe...men tror at neste gang blir når jeg ikke lenger har med en liten blindpassasjer i magen..den lille ble jo helt krakilsk..likte sikkert ikke syngingen [:D]

Back
Topp