Goood helg!
Teo og jeg har hatt fri i dag og har vært i byen med et par venninner, og en liten tur på senteret.
Planen var å dra og bade med mannen når han var ferdig på jobb ,men han er enda ikke ferdig og blir nok borte hele kvelden.
Så T og jeg dro og badet alene, koste oss masse!
Nå har vi sittet foran TV'en og spist middag [8D]
Jeg blir nok sittende alene i kveld, så da blir det TV og hekling. jeg har startet på pannebånd til T som jeg tror blir kjempekult! [:D]
Jeg skal jobbe i morgen, men helgen blir nok rimelig hellig tid med mannen da han mest sannsynlig skal reise bort en stund ganske snart.
Så må jeg skryte litt av Teodor da... Han har ikke bæsjet i bleien på en uke nå! Kun i potte!
Men det har skapt et problem da, for det virker som han ikke lenger vil gjøre det i bleien, så han holder seg og får veldig stinn og full mage.
Merket det før vi skulle bade og ville så gjerne at han skulle bæsje før badingen. Men han har nektet å gjøre det på do, da han gjerne vil sitte litt bortgjemt på potte for å "få det til". Men jeg fant en løsning i dag gitt, satt han på do og sa "nå skal mamma gjemme seg, så
slipper teodor å gjemme seg". Snudde meg mot veggen og lot han holde på i fred. Da fikk han jammen gjort fra seg [:D]
Gjør meg ærlig talt ikke noe å slippe bæsjebleier altså, håper det varer!