helgeskravlings

Tutta

Elsker forumet
god helg damer og småtroll[:)]

vi er i byn hos mamma, skal være her til søndag. hun er midt i flytting så har litt å hive fingrene i kan du si.
vi har bare sløva inne i dag, snuppa sover en lur nå og etterpå skal vi på lekeland og herje fra oss litt[:)]
ellers blir det å handle noe god mat å kose seg inne i kveld[:)]

Her tok jeg helga tidlig siden jeg ikke er i noe god form [:@] blitt skikkelig forkjøla!

Har hatt tidligvakt på jobb, men fikk gå hjem litt tidligere og har nå inntatt sofaen.

Amelia er hos svigermor idag, og hun var snill og passet henne litt lenger så jeg får litt sofatid for meg selv [:)]

Mannen skal på Top Gear etter jobben [:D]

Hei, hei!
God bedring, *trinemor*!
Her sov vi lenge i dag, trengte det. Jeg står alltid opp når Alma står opp, det er så koselig, og hun nærmest krever det. Roper "mamma! Mamma!" inne fra kjøkkenet og nekter å la pappaen hjelpe henne med noen ting. Men så, når de dro, fikk jeg heldigvis sove litt igjen sammen med Luna. Hun sover igjen nå, men er mer våken nå enn før på dagtid. En skjønn baby vi har:)

Gleder meg masse til helg, til å være sammen alle sammen, spise frokost i morgen..
GOD HELG!!

Goood helg!
Teo og jeg har hatt fri i dag og har vært i byen med et par venninner, og en liten tur på senteret.
Planen var å dra og bade med mannen når han var ferdig på jobb ,men han er enda ikke ferdig og blir nok borte hele kvelden.
Så T og jeg dro og badet alene, koste oss masse!
Nå har vi sittet foran TV'en og spist middag [8D]
Jeg blir nok sittende alene i kveld, så da blir det TV og hekling. jeg har startet på pannebånd til T som jeg tror blir kjempekult! [:D]
Jeg skal jobbe i morgen, men helgen blir nok rimelig hellig tid med mannen da han mest sannsynlig skal reise bort en stund ganske snart.

Så må jeg skryte litt av Teodor da... Han har ikke bæsjet i bleien på en uke nå! Kun i potte!
Men det har skapt et problem da, for det virker som han ikke lenger vil gjøre det i bleien, så han holder seg og får veldig stinn og full mage.
Merket det før vi skulle bade og ville så gjerne at han skulle bæsje før badingen. Men han har nektet å gjøre det på do, da han gjerne vil sitte litt bortgjemt på potte for å "få det til". Men jeg fant en løsning i dag gitt, satt han på do og sa "nå skal mamma gjemme seg, så
slipper teodor å gjemme seg". Snudde meg mot veggen og lot han holde på i fred. Da fikk han jammen gjort fra seg [:D]
Gjør meg ærlig talt ikke noe å slippe bæsjebleier altså, håper det varer!

God bedring til de det gjelder!!![:)]

Såå flink Teodor er da!! Åh må være herlig å slippe bæsjebleier - interessen for å sitte på do har økt her siste uken - så jeg håper det vedvarer og vi må bli flinkere til å la hun sitte i fred!

Grei dag her, vært på kafe med en venn. og handlet 4 planter på plantasjen for under 100 kr - fantastisk! Ble mye koseligere her gitt - og jammen er det tre knupper på en orkide som har stått her leenge uten blomster på.

Åååh jeg er så glad mamma og pappa skal passe M. fra i morra tidlig til søndag! Så nå kjenner jeg at jeg har litt angst for at hun plutselig skal bli dårlig. Er småforkjøla så bør ikke bli noe mer.. men har blitt sykdom siste gangene vi har hatt mulighet til barnepass.. Kjenner det blir godt for både liten og stor!

Har forøvrig handlet litt ull på cubus (50%) 3 trøyer/bodyer til m. i str 3-4 år og en til baby i magen[:)]

Så bra med tilbud på ull!
Er det den typen med bomull innerst?
Tror du de har åpent i morgen også (er vel ombyggingssalg)?
Håper formen holder slik at hun får reist på besøk da, så dere får litt fri [:)]
Fikk en liten skjennepreken av ei veninne i dag om at det er år og dag siden jeg har blitt med ut og at det var på tide [8D]
Mest sannsynlig blir det helt uaktuelt å bli med ut denne helgen, men jeg får vel prøve å få b.vakt en helg snart slik at jeg får blitt med en tur! Hadde vært godt det kjenner jeg.

Hm... det er merinoull - usikker på om det er noe bomullag inn mot huden for å være helt ærlig. har lagt det bort. Ullet er det nok salg på pga at det går mot vår. Mens det er 30% på alle varer ellers, må være oppe i morra og vel når det var åpent i ettermiddag?

He he hadde vært gøy med en tur ut snart vil jeg tro ja!! Morsommere nå når det går mot vår og[:)]

hva gjør dere på i dag da???

vi sov lenge i dag, etter en litt trøblete kveld i går og ei som ikke sovna omtrent før jeg la meg..men i kveld skal det soves og mamman skal drikke vin[:)]
vi har vært ute store deler av dagen, mamma har rydda uteboden og der var det mange fine funn.. så nå leiker snuppa i et stort leketelt med alle de fine tingene hehe..
vært inne litt nå og laga middag, tar en kaffi og slapper av litt.. tror vi må ut en tur til i VÅR sola gitt[:)]

Jeg har vasket spy og tatt vare på syk liten gutt [8D]
Jeg jobbet to timer i dag da, fikk mamma til å komme og se etter han da han sov.
Nå spiser vi igjen middag forran TV [:D]
Jeg blir alene i hele kveld også, så jeg tenkte jeg skulle starte å se en serie jeg har lånt og kose meg med snop!

Idag har jeg slappet av en del og prøvd og blitt frisk til å dra på planlagt jentefest [:)]

Men jeg måtte gi opp og innta sofaen igjen, siden jeg bare har blitt verre [:@] har fått kroppsverk og vondt i hodet + kvalme og nå!

Har vært en liten tur ute da, det er jo deilig vårvær ute om dagen [:D]

Er T. i bedre form?
Godt du fikk jobbet litt da vil jeg tro, godt å komme seg ut av huset en tur når det er sykdom i huset..
Nyt kvelden med tv og godteri - håper du får ro og kost deg[:)]

Såå deilig med masse frisk luft Babytutta - gikk en liten tur sambo og jeg - men syns det var kaldt.. sola skant men bare rundt 0 gr..

Frøkna er hos mormor og bestefar!! Tipper de koser seg masse! Jeg gleder meg utrolig til å sove lenge i morra!!!!!!!

Vanskelig å si om han er bedre egentlig, har ikke spydd siden i 12-tiden, men er løs i magen (nå er jeg utrolig glad for at han vil gå på do, så slipper jeg de ekle bleiene [8D])
han har spist litt og drikker bra hvertfall. Men han har jo vært i god form før i dag også, og plutselig spydde han. Så jeg tør ikke tro han er bra på lenge enda [8D]
Har skaffet b.vakt til mandag da, så får han holde seg hjemme fra bhg en stund!
[:D]
Deilig og sove lenge da! =) Kos dere!

Back
Topp