Helgeskravle!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Nå er det helg her!
T og jeg har fri i dag, og det er deilig må jeg si! Har blitt endel jobbing nå (heldigvis), så helgene får en litt annen betydning da [:)]
Nå ser jeg at tiden har flydd fra oss i formiddag, tanken var egentlig å ta bussen til byen nå kl 11, men jeg vet rett og slett ikke om vi rekker det. Jeg har betalt regninger og T leker så fint med togbanen sin. Greit med alt man kan utsette litt [:D]
Senere skal vi avgårde og svømme, håper pappa'n slipper tidlig på jobb så han får blitt med..
Ellers i helgen tror jeg vi bare skal slappe av, lage god mat og kanskje gå litt på ski [:D]
ha en kjempefin helg alle sammen!

Ja helga ja....

Er hjemme med sykt barn og er syk selv.
Har hatt feber av og på siden søndag, og idag er mandlene hovne i tilegg, så er ikke særlig pigg...

Snuppa derimot - som mest sannsynlig har vannkopper er i kjempe form.
Ikke så hardt angrepet heldigvis.

Virker som hun skjønner hun må oppføre seg ordentlig siden jeg ikke er i form. Det er deilig [:)]

Helga går vel med til å bli frisk.
Gubben skal jobbe, så blir noen late dager her hjemme på meg og snuppa...

GOD HELG [:D]

Her har vi også tatt helgen, barna leker og mannen er sendt avgårde for å fikse mat [:D]
Vi er i oppussingmodus så i morgen skal mannen og jeg ta ut fliser til badet vi pusser opp, gleder meg [:D] også skal eldstemann sove over hos svigers fra lørdag til søndag så da får lillemann vår fulle oppmerksomhet. Håper på en mild helg så vi får kommet oss ut på ski, akebrett eller noe.
God helg damer [:D][:D]

Her har vi tatt helga etter en travel arbeidsdag [:)]

Mye sykdom på jobben for tiden, og i dag var jeg den eneste faste på avdelingen. Fikk en vikar og styrer hjalp oss litt, men allikevel litt stressende [:)]

Så måtte jeg hente Amelia hos foreldrene mine.

På bortover veien holdt en stor elg på å løpe rett i sida på bilen min og på hjemveien var det så tåkete at jeg så nesten ingenting. Måtte kjøre kjempesakte hele veien....

MEN...nå er det HELG og vi har kost oss med taco [:D]

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!

God morgen[:D]

Her våknet vi ikke før kvart over åtte, deilig å sove så lenge. Normalen er at vi er oppe kvart på seks....
Ute har det snødd litt i natt, men er vel stor fare for at det går over til regn i løpet av dagen.
Planer for dagen er hyttetur. Skal kjøre ut til hytta til mamma og sjekke at alt er bra med den, mye snø på tak etc.
Etterpå blir det middag hos mamma[:)]
Alt i alt en helt grei lørdag[:D]

God lørdag til alle sammen[:D]

God lørdag ja!!
Gubben sov lenge i dag, så T og jeg har kost oss med tv, tegning og puslespill :)
Vi vil ut og ake og venter på svar fra ei venninne i byen så vi kan møtes og ake i byen ;)
Spørs om vi rekker før soving, men..
I dag skal vi ha senstekte nakkekoteletter-NAM, der er så utrolig godt!
Jeg har også veldig lyst på hyttetur, men der er så langt å gå inn på ski, så da må vi ha minst en hel helg synes vi :)

Har dere hatt en fin helg?
Vi koste oss i byen i går med lunch sammen med et vennepar og jenta deres.
I dag har vi vært ute ganske lenge og gått litt på ski!
[:D]
Den kommende uken blir travel, med jobbing og mannen er stort sett borte hele uken. Men vi får besøk og skal bort på middager og litt slikt, så dagene går nok kjempefort [:)][:)]

Vi har hatt en fin helg ja [:)]

Igår var jeg på shopping og lunsj uten barn med gamle studievenninner, det var koselig [:)]

Så idag var det familiedag hos svigerforeldrene mine med aking, snowboard og pølsegrilling! Hyggelig [:D]

Back
Topp