Helgeprat

Jeg har også vært på SPA i helgen (gravid behandling). Tydeligvis mye spenninger og hormoner. Gjorde vondt i hele kroppen og er fortsatt øm. Skal bestille meg en gravid massasje til i håp om å løse opp litt spenninger.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, nå er det jul i heimen! Jeg drikker julebrus og baker kakemenn. Nå har jeg hatt lyst på det SÅ lenge, men finner ingen steder, så da får jeg ta saken i egne hender! Og Oliver skulle på død og liv se Fantorangens jul. Vanligvis ville jeg satt ned foten, julefilmer venter vi med til slutten av November. Men i år har alle juleprinsippene mine føket ut av vinduet uansett, og nå er vi bare glad for at han vil se noe annet enn Monsterbedriften, Wall-E eller Madagaskar! Prinsippene kommer sterkere tilbake neste år! ;)
 
Nå står vaskemaskin nr 2 å går, jeg har merket nye klær med navnelapper, markus fikk en hel bærepose med klær av mamma på fredag. mannen vasker kjøkkenet. Etterhvert skal jeg dusje og skifte gardiner i stua. og sette på plass de nye lampene som jeg kjøpte i går.
 
Feberen borte på Herman. Han sov til 07.20 ny tid i dag også ;-) og vekket meg med verdens bløteste suss kl 10. :)

Kom ut i stua med leker overalt, kjeks over hele gulvet etc. Har faren hans sovet i timen eller,? :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Hehe, så ut som et nedslagsfelt i stua når jeg stod opp også :) Så bra at Herman er frisk igjen!
Godt det ikke bare er hos meg :p

Skjønner ikke hvordan de to klarer å rote så grusomt på få timer jeg.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Ja det må det være. Herman sov en hel halvtime på duppen sin. Blir en lang dag detta...

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Har levert Oliver hos mormor jeg :) Men nå har jeg dårlig samvittighet, for han ville ikke at jeg skulle derfra, og jeg ville egentlig være sammen med ham i dag.. Føler så veldig på at jeg vil være mest mulig sammen med ham de siste månedene han er enebarn. Men mormor vil jo ha litt kvalitetstid ho også, og jeg vet han koser seg der. Bare hormonene mine som løper litt løpsk ;)
 
Uff da.. De har det nok veldig fint likevel skal du se. Men skjønner hva du føler. Føler det samme her.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
huff...typisk at vi skal stille klokka en time til bake sånn at dagen blir lengre... jeg vil ha mandag nå! skal ha den ordinære ultralyden i morgen . er så fryktelig spentt, håper virkelig alt er bra med babyen , å at jeg kan se hva som gjemmer seg der....
prøver å få dagen til å gå, rydde klær,vaske klær,og tatt oppvasken..men huff...klokka har ikke blitt 3 en gang:eek:
 
Hehe.. Jeg syns også dagen ble lang i dag. Blir ikke noe bedre når det regner ute og det er grått og trist.

Når skal du på ul i morgen?

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
var på butikken en tur og kommer i bilen og ser at klokka er 1530 og sier til gubben at vi får spise middag, og når jeg ser på mobilen når vi skal spise at klokka er 1540(ny tid) haha..
 
Back
Topp