Helgeprat

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Tar meg den frihet å lage en helgetråd jeg :-) skravle i vei :-)

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Sitter i sofaen med en syk gutt jeg da. "bare" 38,1 i feber i dag, og håper den ikke stiger.

Selv har jeg litt vondt i halsen, og er trøtt. Det er nemlig kun mamma som hjelper når guttungen er syk :p og det går dessverre utover søvnen min... Men men.. Alt for Herman min <3

Planen idag er å rydde på vaskerommet, bake brød, lage hjemmelaget lasagne og bare kose med gutta mine. Strikke litt kanskje. Må vel også se over turnus søking som foregår nå. Vet hvilken turnus jeg skal ha, så tar nok ikke så lang tid.

Godt med mamma når man er syk ja . Her har eldste hatt overnatting besøk og både jeg og mannen hadde problemer med å sove i natt, ikke vet jeg hvorfor :( lå våken i flere timer . Men har innlosjert de tre guttene i sofaen med
Barnetv og hver sin kopp med vann og litt å tygge på . Så får vi se :) regner ute så er ikke mye koselig vær å finne på noe i nei

Sent from my iPhone using BV Forum

Regn her også, så inneaktiviteter frister mest :) Men guttungen er glad i regnet, så det blir nok en liten gåtur etterhvert! Det finnes ikke dårlig vær også videre.. God bedring til Herman!

Sjelden jeg er her inne fra PC, men er det nå, og oppdaget brått at det står "Marsboerne" under avatarene våre. Flere som har sett det? Har vi hatt det lenge ? Hehe.. Henger litt etter føler jeg nå.

Galadriel: God tur i regnet ;)

Sjelden jeg er her inne fra PC, men er det nå, og oppdaget brått at det står "Marsboerne" under avatarene våre. Flere som har sett det? Har vi hatt det lenge ? Hehe.. Henger litt etter føler jeg nå.

Jeg reagerte på det igår jeg også! Er inne fra PC når jeg er på jobb.. Kanskje vi har hatt det hele tiden? :)

Vi skal prøve oss på "Orre-messa" (Rogaland). I følge avisen er det salgsboder innendørs og litt tivoli ute. Greit å lufte oss litt på en regnværsdag:)

Jeg er hos foreldrene mine en tur. Sambo etter jobb. Har vært her siden i går. Utrolig koselig og deilig! Søstra mi er også hjemme (hun studerer i Trondheim), og det er lenge siden alle 4 her i huset har vært samlet bare oss uten "ovalene" til stede. Men nå gleder jeg meg til mannen kommer.

Skal forhåpentligvis en tur på kafé i dag. Tenkte høre med svigerinna mi om hun vil ta en tur. Hun er nylig blitt singel (36år, 3 barn og bf "orka ikke mer"), så håper hun er lysten på litt luft og kake :)

Haha! Katten lå på magen min og kosa seg. Plutselig kom det et karatespark fra mini. Dere skulle sett reaksjonen på katta!!! Haha. Han spratt sikkert en meter opp i lufta, landa på gulvet og så ut som han hadde sett et spøkelse. Utrolig vittig hendelse!! :p

Vi skal på innflyttningsmiddag/bursdagsfeiring hos søster'n til sambo i dag.
Blir kos, men slitsomt tipper jeg...
Skal dit i 14 tia, og bli til i morgen.
Så 13 stk, 2 hunder og en katt trøkket inn i en leilighet på ca 70 Kvm.

Blir en liten rehearsal før julaften.... Da blir det samme greia. 11 voksne, 2 småttiser, 2 hunder, 1 katt. Og i tillegg selvfølgelig ca 500 pakker og ett stort juletre...
Jupp, gleder meg til å feire med mine neste år...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har nettopp vært på 90 min spa... Fantastisk å starte helgen på den måten. Skulle ønske jeg kunne gjøre det hver lørdag:) skal bare slappe av resten av helgen❤️.

Jeg reagerte på det igår jeg også! Er inne fra PC når jeg er på jobb.. Kanskje vi har hatt det hele tiden? :)
Det kan jeg svare på;
Det kom etter siste oppdatering av forumet :)

Herman min sover. 38,5 i feber.

Brød står i ovnen. Burde egentlig sove, men blir nok ingen soving nå nei. Jaja..

Ryktene går fort her vi bor. Sambo snakket med naboen istad, som hadde hørt vi skulle selge. Huset ble lagt ut igår kveld på finn liksom. Og vi har kun sagt fra til nærmeste nabo enn så lenge :p visning om to uker så håper vi får solgt fort.

• Liker
Reactions: cs7
Nyter en stille stund hjemme alene på sofaen. Vært rundt i byen og på butikker, med ei særdeles aktiv frøken. Stakkars bekkenet mitt sa stopp. Heldigvis var mormor og morfar reddende engler og tok henne med hjem til seg. Så kan jeg slappe av litt. Er ikke kommet halvveis og allerede sliter denne bekkenløsningen meg helt ut :(

HURRA! Mobilen min har kommet tilbake fra mobilsykehuset ♡ Vekk med den gamle nødtelefonen med knust skjerm. I dag blir det velkommen-hjem-fest for min elskede Samsung Galaxy S4!

Har nettopp vært på 90 min spa... Fantastisk å starte helgen på den måten. Skulle ønske jeg kunne gjøre det hver lørdag:) skal bare slappe av resten av helgen❤️.

Spa hørtes helt fantastisk ut!!
Her er det full aktivitet i hagen, som nå er et stort gjørmehull, med graving og dumping og grusing og i det hele tatt. Kjenner jeg er litt redd for at huset skal ramle ned...! Må bare stole på at sambo, svoger og nevø vet hva de holder på med, men kjenner meg ikke spesielt komfortabel akkurat nå! :S

Hehe... var nede på stasjonen for et par timer siden for å hente turnussøkingen min. Dro innom tomta for å se om det var noen endring. Når jeg kom hjem, og gikk ut av bilen så stoppet det en bil halvveis opp bakken her. noen som smugkikket på huset vårt gitt ;) Kult. Ikke vært ute på finn.no 24 timer en gang liksom ;)

vært fire timer på strømmen i dag, kjøpte rullgardin, to lamper, bursdagsgave til markus, teppe til babyen, og fikk koseteppe til å ha på sofaen av mannen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp