Frk.Smedstad
Venter på lillesøster
Tar meg den frihet å lage en helgetråd jeg
skravle i vei
Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen
Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg reagerte på det igår jeg også! Er inne fra PC når jeg er på jobb.. Kanskje vi har hatt det hele tiden?Sjelden jeg er her inne fra PC, men er det nå, og oppdaget brått at det står "Marsboerne" under avatarene våre. Flere som har sett det? Har vi hatt det lenge ? Hehe.. Henger litt etter føler jeg nå.
Galadriel: God tur i regnet![]()
Åå, det hørtes deilig ut!!Har nettopp vært på 90 min spa... Fantastisk å starte helgen på den måten. Skulle ønske jeg kunne gjøre det hver lørdagskal bare slappe av resten av helgen
.
Sjelden jeg er her inne fra PC, men er det nå, og oppdaget brått at det står "Marsboerne" under avatarene våre. Flere som har sett det? Har vi hatt det lenge ? Hehe.. Henger litt etter føler jeg nå.
Galadriel: God tur i regnet![]()
Det kan jeg svare på;Jeg reagerte på det igår jeg også! Er inne fra PC når jeg er på jobb.. Kanskje vi har hatt det hele tiden?![]()
Aha.. SkjønnerDet kan jeg svare på;
Det kom etter siste oppdatering av forumet![]()
Har nettopp vært på 90 min spa... Fantastisk å starte helgen på den måten. Skulle ønske jeg kunne gjøre det hver lørdagskal bare slappe av resten av helgen
.