Helgeprat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo!! :)
Føler meg faktisk uthvilt i dag :)
Lå helt til klokka mi ringte 7.30 og slumret 15 minutter med T liggende inntil meg!
Nå er det jobbing, jeg sitter under pledd etter å ha syklet og ble altfor kald!
Hva skal dere i helgen?

Så godt du har fått deg en god natts søvn:) Så flink du er som har sykla deg en tur:) Begynner virkelig og bli kaldere ute, så jeg går tilogmed med lue når jeg er ute;) Vi skal en tur til svigermor, da kjæresten hennes har bursdag i morgen. så jeg hjalp mannen med og bake en dansk kake som heter Brunsviger:) Ellers ingen planer idag, blei ferdig med all klesvask igår:) Ha en fin dag på jobb, søta:)

Hallo!! :)
Føler meg faktisk uthvilt i dag :)
Lå helt til klokka mi ringte 7.30 og slumret 15 minutter med T liggende inntil meg!
Nå er det jobbing, jeg sitter under pledd etter å ha syklet og ble altfor kald!
Hva skal dere i helgen?

Å såå bra at du føler det utvilt! Det unner jeg deg altså!;)
Ha en fin dag på jobb, og få i deg varmen fort;):) hehe.. hva er planene dine for seinere idag da?

★Sender fra pipe-gjøken★

Hej på dej!:)
Håper du har fått i deg varmen igjen, FruH. Høstlufta biter godt, spesielt når man suser i vei på sykkel!
Så godt at du fikk sovet til alarmen ringte. Hatt ei rolig natt m.a.o?

Jeg stod opp kl.09. Spiste kokte egg og rugsprø m.makrell i tomat til frokost. Jenny fikk smake egg med meg, før hun fikk mme og sovna i vogna. Dagmamma har etterlyst selebruk i vogn, så det prøvde vi nå. Ikke en eneste protest fra vesla, så hun var visst skikkelig trøtt!!:p
Nå skal jeg fylle opp kaffekoppen og sette neg ned med analysen som skal leveres inn i morra..

Ha en fin dag!!:)

Så godt du har fått deg en god natts søvn:) Så flink du er som har sykla deg en tur:) Begynner virkelig og bli kaldere ute, så jeg går tilogmed med lue når jeg er ute;) Vi skal en tur til svigermor, da kjæresten hennes har bursdag i morgen. så jeg hjalp mannen med og bake en dansk kake som heter Brunsviger:) Ellers ingen planer idag, blei ferdig med all klesvask igår:) Ha en fin dag på jobb, søta:)

Ja kulda har kommet her også! Her er det ikke sol lenger, så er virkelig blitt rått og kaldt:confused: har vært minus grader i 2 netter nå..så takk til naturen for den gode veden:P heheh..
Hva er det i denne kaken da? Mener jeg har hørt om navnet;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja kulda har kommet her også! Her er det ikke sol lenger, så er virkelig blitt rått og kaldt:confused: har vært minus grader i 2 netter nå..så takk til naturen for den gode veden:p heheh..
Hva er det i denne kaken da? Mener jeg har hørt om navnet;)

★Sender fra pipe-gjøken★

ja, jaggu om det er blitt høst nå altså:O De siste 2 nettene har det vært noen - grader her også! Så fyrer opp hver morra vi også;) Her varmer sola litt ennå, men ikke mye! Må ha på parkdress, votter og lue når vi er ute! Bunnen er på en måte som bolledeig, på toppen er det brun farin og melange som er oppkokt og helles over deigen og inni i ovn;) Veldig god kake:) Kan ta bilde, så du får sett:) Får kun tak i kaka der jeg kommer fra i dk! Har du hatt noe mer nedpress og mensesmerter?:) ikek lenge til nå, søta:)<3

Håper du har fått i deg varmen igjen, FruH. Høstlufta biter godt, spesielt når man suser i vei på sykkel!

Jeg stod opp kl.09. Spiste kokte egg og rugsprø m.makrell i tomat til frokost. Jenny fikk smake egg med meg, før hun fikk mme og sovna i vogna. Dagmamma har etterlyst selebruk i vogn, så det prøvde vi nå. Ikke en eneste protest fra vesla, så hun var visst skikkelig trøtt!!:p
Nå skal jeg fylle opp kaffekoppen og sette neg ned med analysen som skal leveres inn i morra..

Ha en fin dag med studier.
Vi var ikke fri for oppvåkninger, men det gikk som det gikk ;)

Hei hei:)
Føler meg myyyee bedre idag enn det jeg gjorde igår!:D la meg kl 22 igår:P og sov til 8 (med noen oppvåkninger da), og ikke noe særlig med kynnere heller;):D

Såå jeg har fått badet jentene og gitt dem frokost, og nå skal jeg se om jeg får drukket teen min :P
Vi måtte fyre idag, var bare 14 grader INNE:eek:
Ellers idag så går vel dagen til å styre på med barn, også vurderer jeg å lage canzone idag:)

Ha en strålende dag alle sammen:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Å såå bra at du føler det utvilt! Det unner jeg deg altså!;)
Ha en fin dag på jobb, og få i deg varmen fort;):) hehe.. hva er planene dine for seinere idag da?

★Sender fra pipe-gjøken★
Senere skal jeg kose med ungene og ta de med til mamma og pappa. De skal sove der i natt :)
Mannen og jeg skal på en liten fest. Men drar og sover hos mamma og pappa pga Lillebror, men de tar ungene i morgen tidlig, DET gleder jeg meg til!!!

Hei hei:)
Føler meg myyyee bedre idag enn det jeg gjorde igår!:D la meg kl 22 igår:P og sov til 8 (med noen oppvåkninger da), og ikke noe særlig med kynnere heller;):D

Såå jeg har fått badet jentene og gitt dem frokost, og nå skal jeg se om jeg får drukket teen min :P
Vi måtte fyre idag, var bare 14 grader INNE:eek:
Ellers idag så går vel dagen til å styre på med barn, også vurderer jeg å lage canzone idag:)

Ha en strålende dag alle sammen:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Oi da er det godt å kunne fyre :-o

Har dere ikke trengt seler i vogn før nå?:eek::p godt hun ikke protestere! Hehe.. kos deg masse med kaffen! Og lykke til med analysen:D

★Sender fra pipe-gjøken★

ja, jaggu om det er blitt høst nå altså:O De siste 2 nettene har det vært noen - grader her også! Så fyrer opp hver morra vi også;) Her varmer sola litt ennå, men ikke mye! Må ha på parkdress, votter og lue når vi er ute! Bunnen er på en måte som bolledeig, på toppen er det brun farin og melange som er oppkokt og helles over deigen og inni i ovn;) Veldig god kake:) Kan ta bilde, så du får sett:) Får kun tak i kaka der jeg kommer fra i dk! Har du hatt noe mer nedpress og mensesmerter?:) ikek lenge til nå, søta:)<3

Selvom det blir litt kaldt nå, så har høsten sin sjarm også:) og det er jo såå godt å fyre! Men vi burde ha ny vedovn, for den vi har er veldig gammel og bare sluker veden:confused:
Kaken høres kjempe god ut!:D du må ta bilde ja! Tror jeg bare har hørt navnet, men vet jeg ikke har smakt den;)
Hvor i dk kommer du fra egentlig?

Ikke noe mer mensensmerter:D nedpress har jeg mer av nå, men jordmor sa at babyen ligger langt nede i bekkenet, så kansje ikke så rart :P:) nei ikke lenge igjen:D er så spent:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Her er brunsviger;)
1380358885299.jpg

Har dere ikke trengt seler i vogn før nå?:eek::p godt hun ikke protestere! Hehe.. kos deg masse med kaffen! Og lykke til med analysen:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Nei, vi har greid oss uten seler så langt. Hun har jo snudd på seg og prøvd å sette seg opp, men har aldri kommet seg opp i sittende så lenge vogntrekket har vært på. Tror ikke vi behøver å bruke selene hele tiden heller - heldigvis. Syns det ser ubehagelig ut jeg.:p

Senere skal jeg kose med ungene og ta de med til mamma og pappa. De skal sove der i natt :)
Mannen og jeg skal på en liten fest. Men drar og sover hos mamma og pappa pga Lillebror, men de tar ungene i morgen tidlig, DET gleder jeg meg til!!!

Åja stemmer! Jeg leste jo det istad:P haha glemsk eller?:p
Er jo et godt samarbeid det :D dere tar dere av han på natten, og dem står opp med dem på morgen:D det skal nok bli godt for dere;) dere må kose dere kjempe masse på fest:D

★Sender fra pipe-gjøken★

Oi da er det godt å kunne fyre :-o

Hehe ja! Er så gammelt bygg vi bor i, så det trekker sånn gjennom vinduene og døra..men neste år skal dette fikses:D så håper det blir litt bedre da:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei, vi har greid oss uten seler så langt. Hun har jo snudd på seg og prøvd å sette seg opp, men har aldri kommet seg opp i sittende så lenge vogntrekket har vært på. Tror ikke vi behøver å bruke selene hele tiden heller - heldigvis. Syns det ser ubehagelig ut jeg.:p

Så godt å ikke trenge det! Var sånn med Emira også!;) men Liana må ha seler som går rundt magen og mellom beina, ellers krabber hun ut av vogna:P men så bruker vi ikke vogn til å sove i heller da, for hun foretrekker seng:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Åja stemmer! Jeg leste jo det istad:P haha glemsk eller?:p
Er jo et godt samarbeid det :D dere tar dere av han på natten, og dem står opp med dem på morgen:D det skal nok bli godt for dere;) dere må kose dere kjempe masse på fest:D

★Sender fra pipe-gjøken★
De skal få ta han litt på natten også da, så lenge melken rekker. Har to flasker, så det burde holde til et par av oppvåkningene hvertfall :)
Der blir godt å finne på noe bare oss også!

Har dere hatt henne løs i vogna helt til nå??? :eek: Vi har brukt seler siden hun var 7 måneder, da begynte hun å gjøre forsøk på å klatre ut av vogna :confused: kunne ikke risikere at hun gikk i bakken før vi rakk ut å hente henne :p ;)

Back
Topp