Helgeprat :-)

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Da var det fredag og helg igjen gitt - ukene flyr avsted :-) Hva skal alle andre oktoberdamer gjøre i helgen?

Her er det oppussing på timeplanen (suprise - :P). I morgen skal samboer og pappa jobbe med verandaen/plattingen, og jeg skal male ferdig soverommet vårt. Så lurer jeg litt på å dra og se om jeg finner noen lette sommertopper jeg kan bruke i Spania. Vi reiser dit om en uke :-)

I kveld ser samboer landskamp (Sverige-Østerriket) og jeg slapper av og samler energi - kjenner det var akkurat hva jeg trengte i dag :-)

Ooo, Spania!! Hørtes herlig ut :)

Her er det barneselskap i morgen (jeg skal være med) hos en kamerat til guttene, i mens skal mannen jobbe med noe ute. Ellers har vi få planer i morgen (selskapet er midt på dagen, så vanskelig å få til noe særlig både før og etter, men blir vel litt forskjellig småting som må gjøres), søndagen er fullbooket med aktiviteter (familie osv) som vanlig :)

Her skal vi feire uke 24 med en 3d ultralyd og litt shopping i trondheim imorgen. :) gleder oss masse! Ellers er det vel mest sofasliting tror jeg. Har blitt mester i det i det siste;p

Hjemreise fra solfylte og nydelige Barcelona i morgen. Og rekker bare hjem og pakke om før turen går til Trondheim på søndag. Blir der noen dager for hospitering på St. Olavs. Godt formen og energien er på topp! ;)

Ingen planer før hælga.... Her har vi fått tilbake nordnorsk sommer (ca 10g og regn) etter å ha vært bortskjemt me myyyye sol og varme!
Mannen ska jobbe så jeg og de små ska sikkert være litt sammen me mor å kanskje vi ska se om vi får gjort litt hjemme ;-)

Eldstemann er vekkreist med svigers i helga, så her er det kosehelg med minstesnuppa og mannen :) Var på jentekveld i går :)

Jeg baker nå og så skal vi i bursdag senere idag.
Så har vi fått oss båt nå, og den må pusses og stelles. Det blir spennende :-)
Morgendagen tar vi som det kommer, litt avhengig av været :-)

Har jobbehelg:( sitter og ser på det fin været ute og misunner;) gleder meg å slutte på jobb snart:)

Nå sitter jeg og veslemann i sofaen og ser på disney junior :) Mannen har overrasket meg med å lage skikkelig spennende middag, hører han kokkelerer på kjøkkenet og har fått vite at det er både hovedrett og dessert!
GLEDER MEG!!!! Lukter utrolig godt! Da han startet med desserten kjente jeg limelukten, så nå er jeg fryktelig spent!

Ellers hadde vi et skrekkelig mislykket forsøk hos frisøren i dag! Så da ser jo pjokken noe herjet ut på håret! Han er LIVREDD for frisøren, aner ikke hvordan vi løser dette. Skal reise hjem til mamma i morgen,for da kan det hende hun kan rette litt på skadene.

Ellers nyter vi helgen max! :)

Back
Topp