Helgeprat igjen

lenemor

Forumet er livet
Det er nesten ike annet enn fredagsprat-tråder for tiden - jeg lurer seriøst på om jeg skal trekke meg ut... ikke noe gøy å stå for omtrent halvparten av innleggene på et forum, jeg snakker nok med meg selv her hjemme og har egentlig ikke behov for å skrive ned de samtalene heller

Hjemme i dag, etter en lang uke med jobbing. G skal på jobbtur i kveld, så jeg skal kose meg hjemme med ungene - i nyvasket hus. Ute er alt nyvasket også, moder natur har hatt området her på konstant skylling i en periode, men nå har hun skrudd på høyttrykksspyleren, det er helt vilt hvor det regner ute! Da er det godt å sitte inne, og siden vi fikk pipe på onsdag kan jeg til og med fyre litt i kveld - jeg må bare bort til naboene og låne meg noen vedkubber

Ingen planer for helgen ellers, det blir litt avhengig av været trror jeg

hva gjør du/dere?
 
Kjenner meg igjen lene skjer ikke stor her om dagen. Er litt synd.

I dag har vi hatt fotograf som har tatt bilder av huset så nå er det ikke lenge igjen før den legges ut. Litt deilig å være ferdig også, bortsett da er det bare å starte på nytt igjen.

Her er litt bilder jeg har tatt siden nå var det jo ryddig her også














I helga så er det den store bursdagshelga. Christian blir 5 år i morgen. Da skal vi på knerten kino med besteforeldre, søndag er det hoppeloppeland med venner og chr har bestilt ridderkake. Så skal vi ha barnehagen neste sønsdag på piratfest her hjemme.

 
Jeg er som regel inne og leser, men føler jeg har ikke så mye å skrive om:-S

Så koslig hus dere har, silje. Jeg kikket på bildene på fb, kjempeflott!!

Helg og høstferie her!!! Halleluja det skal bli godt!! Alle her har tatt ferie hele uken, og på onsdag overlater jeg hus og barn til gubben, og drar på tur til Bremen sammen med en vennine. Skal bli godt å lufte seg!! Kommer nok til å savne småingene da, men vi har nok godt av det alle sammen:-) Håper ungene kommer til å kose seg masse med pappaen:-)

I går var det ett år siden vi mistet vår gode hund... Han var jo som et barn for oss, så det er tungt å tenke på. Nathalie spørr ofte etter han ennå, og at hun savner han... Så han er hvertfall ikke glemt!!

Ha en fin helg alle sammen;-)
 
Har ikke mye energi til overs for å være så aktiv! Har en snikende nakke-greie på gang! Så jeg bør begrense pc-bruken!

Solveig har begynt på skolegruppa i barnehagen!! Storkoser seg veldig! Det har gått opp for meg at vi skal skrive henne inn på skolen nå høst. Har sett for meg at det er en stund til enda jeg! Vi skal gå for nynorsk som skriftspråk. Hva skal dere andre velge??
 
Tjoho!!!

Nå snart blir det BodyPump på meg, så skal vi shoppe litt og besøke naboen på sykehuset etterpå.. Kanskje en tur på Egon til middag?


Og vet dere hva??? Jeg har fått ny jobb! Som hjemmehjelp i 60% fast stilling.. Så nå har jeg bare 2 uker igjen i bhg før jeg begynner der.. Gleder meg MASSE!!! (men ikke nevn det på facebook, har ikke snakket med de på avd. min enda..)

 
Gratulerer med ny jobb! Har ikke fått med meg at du var på jakt etter ny jobb en gang jeg! hehe
 
Hei hei jenter!!

Jeg har barnefri i helgen og null planer, fordi kontoen min er ganske så slunken.
Leiligheten er vasket, ryddet i skap og skuffer :) Godt å få det gjort. Har igjen å vaske kjøleskapet. Blir fort litt rastløs av å være hjemme en HEL helg og ha barnefri hahaha..

Ellers så går det litt opp og ned.
 


Actrine skrev:
Gratulerer med ny jobb! Har ikke fått med meg at du var på jakt etter ny jobb en gang jeg! hehe



Det var vel ikke helt jeg heller.. Gikk litt fort i svingene..  Men er veldig fornøyd med valget!
 
Back
Topp