lenemor
Forumet er livet
Det er nesten ike annet enn fredagsprat-tråder for tiden - jeg lurer seriøst på om jeg skal trekke meg ut... ikke noe gøy å stå for omtrent halvparten av innleggene på et forum, jeg snakker nok med meg selv her hjemme og har egentlig ikke behov for å skrive ned de samtalene heller
Hjemme i dag, etter en lang uke med jobbing. G skal på jobbtur i kveld, så jeg skal kose meg hjemme med ungene - i nyvasket hus. Ute er alt nyvasket også, moder natur har hatt området her på konstant skylling i en periode, men nå har hun skrudd på høyttrykksspyleren, det er helt vilt hvor det regner ute! Da er det godt å sitte inne, og siden vi fikk pipe på onsdag kan jeg til og med fyre litt i kveld - jeg må bare bort til naboene og låne meg noen vedkubber
Ingen planer for helgen ellers, det blir litt avhengig av været trror jeg
hva gjør du/dere?
Hjemme i dag, etter en lang uke med jobbing. G skal på jobbtur i kveld, så jeg skal kose meg hjemme med ungene - i nyvasket hus. Ute er alt nyvasket også, moder natur har hatt området her på konstant skylling i en periode, men nå har hun skrudd på høyttrykksspyleren, det er helt vilt hvor det regner ute! Da er det godt å sitte inne, og siden vi fikk pipe på onsdag kan jeg til og med fyre litt i kveld - jeg må bare bort til naboene og låne meg noen vedkubber
Ingen planer for helgen ellers, det blir litt avhengig av været trror jeg
hva gjør du/dere?