Helgeplaner

Ariada88

Glad i forumet
Ja, nå nærmer det seg med stormskritt helg! [:D][:D][:D]

Hva er helgeplanene for snuppene her inne da?

Her er det lite, men jeg håper noen vil ta med seg det kommende supertalentet her på skitur [:)] Hu har jo fått staver og nye, rosa skisko til jul, så her skal det gåes!! [:D] Og hu elsker jo å være ute, så det hadde vært fint å få være ute mange timer [:)]

Helga starter med peppes i kveld.
I morgen så skal K ut på skitrening, så da tenker jeg det blir aking eller litt skigåing på meg og chr mens vi venter på pappaen.
Søndag dra vi med Keil ferja,gleder med masse da skal vi kose oss i badelandog god mat
mandag skal vi shope i keil
Skal titte etter sko til brudekjolen

jeg skal drikke vin, vin og mere vin!![:D] og ha en barnefri natt.. mens jeg sover hos en venninne.. ikke feil kjenner jeg!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D] på søndag skal jeg være sliten og kanskje fyllesyk... ja.. det er mine planer.. [8D]

Her er planen å være hjemme og få litt kvalitetstid med Maja, men nå kan det virke som om jeg har fått magevirus for jeg løper på do, så hvem vet hva det blir til.

I kveld prøver vi å få barna i seng tidlig slik at vi får litt voksentid. Har fått tak i (les lasta ned[8|] ) noen filmer som vi kan kose oss med[:)]

I morgen satser jeg på at vi får kommet oss ut på en liten tur...Etter å ha vært inne i to dager holder jeg på å gå på veggene[8D]
Om ettermiddagen skal vi til min mor på taco.

Søndag går turen til Haugesund i selskap til min svigerinne, har ikke sett de siden dåpen i desember, så blir kjekt å treffe de igjen[:)]

Tror dett var dett for denne helga[:D]
God helg!

Helgas planer ja.

Jeg hadde planlagt en rolig kveld for meg selv i går men så ville mamma at jeg skulle ligge over siden pappa hadde små vondt i brystet, og da vil han ha oss der med en gang, i natt ble vi oppringt av en pleier om at han hadde vann på lungene.

I kveld skal jeg slappe av og kose meg litt, hvis Marcus tillater det.

I morgen skal vi på Lekeland i Særp med ei venninne og datteren hennes.

Back
Topp