Helgeplaner?

Luskings

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Junilykke 2020 ♡
Hva skal dere i helgen?[emoji295]️

Vi er på vei til hytten nå. Meldt fint vær, men ikke så veldig varmt. Mannen skal klargjøre båten, ellers blir det vel bare avslapping tenker jeg. Jeg klarer jo ikke gå mange meterne før bekkenet streiker!

Vi er også på farten i helgen, nærmere bestemt befinner vi oss i Namsos på familiebesøk. Godt med litt avveksling fra bylivet i Oslo. [emoji6][emoji1]
Kos deg på hyttetur og ta vare på bekkenet! [emoji11]

Vi har besøk av svigerfar :) Ellers skal jeg i konfirmasjon i morgen.

Bare være ute og kose oss[emoji4]

Hjemmehelg. Se litt Ann været kanskje pakke sekken og ut på en liten utflukt med frøkna. Blir ikke så langt da bekkenet skranter her å. Bursdag i morgen ettermiddag og visning på søndag..

Hjemmehelg her også. Endelig har snøen blitt borte og helga skal tilbringes i hagen [emoji4] plante blomster og så grønnsaker og urter [emoji4]

Vi er i Manchester. Ble litt roligere helg en hva som er planlagt ettersom jeg ikke drikker. Merket en hel dag med gåing på bekken og rygg. Men ufattelig deilig å komme seg bort litt [emoji2][emoji2]

Mi 3 jobbhelg nå, så vet ihvertfall hva jeg skal finne på. Ser frem til fri neste helg da :happy:

Vi skal egentlig bare være hjemme. Jeg har begynt å shine bilen min, vasket innvending og utvendig, støvsuget og polert den. Mangler bare å bytte dekk nå så er det sommer fin [emoji7]

Drar opp denne igjen.

Denne helgen har vi planer om en skikkelig mini-makeover på terrassen/nederste del av hagen. Været er fint, og fireåringen vil gjerne at vi tar frem plaskebassenget, så hun blir forhåpentligvis opptatt med det en stund, slik at vi får ordne.

Jeg jobbet igår, så var jo helt utslitt etterpå. Idag er planen å få klippet plenen, få satt på støttehjul på sykkelen til 3åringen som kommer i morgen og ellers rydde huset osv. I morgen er planen en tur på fløyen med jenten om været er med [emoji5]

Dette knallværet vil jo ingen ende ta! På lørdag blir det Frognerbadet :) Datteren min har ikke vært der før, så det blir stas.

Vi skal i båten[emoji295]️[emoji295]️[emoji7][emoji7]

Her blir det andre helg med barnefri på 2 år, så vi skal grille, sole oss og bare nyte egentid med hverandre :Heartbigred så jobber han halve dagen da, så jeg får være helt alene litt og :smiley-bounce022

Konfirmasjon på søndag, ellers blir vi hjemme og koser oss i sola[emoji4]

Ingen spesielle planer. Men misunner alle med det fine været, her hadde det vært fint om vi kom litt over to-sifret i d minste, det ser dog dårlig ut for helgen[emoji849]

Back
Topp