Helgeplaner

Sooove. Og hvile. Og slappe av.

Og rake løv i hagen, angripe fjellet av skittentøy fra høstferie, i barnebursdag, på fotballturnering ++

Vi er på hytten i helgen.

Samme som hver dag, sove, strikke, hvile og sove litt mer[emoji12]

Ja, her går det helst i soving dag og natt, spising, og soving igjen. For å unngå kvalmen... [emoji85] so blir ufattelig spennende å reise på dagstur i mårra. Men kjenner at eg må ut av huset ellers blir eg gal [emoji28]

I går var min bror og familien hans her på middag. I kveld skal jeg på jobb, og i morgen blir det nok sovedag laughing6

Snømannen på kino (tross anmelderslakt) og ellers full avslapning [emoji42]

Er på hytten hos mamma og pappa. Godt med stueforandring etter flere uker hjemme i sykemelding [emoji106]

Jeg og 3-åringen besøket søstera mi i Oslo:) Vi har vært i Reptilparken og på café i dag. Etterhvert blir det pizza på en restaurant i nærheten. Jeg sov en time mens de trilla en tur i stad[emoji28]

Jeg og mini skal slappe av, mens pappa og mannen holder på å ordne skyvedører på garderoben vår. Gammelt, skjevt hus så det er ikke bare-bare, men det blir veldig fint til slutt. I morgen blir det sikkert det samme på meg, mens mann og mini finner på noe hvis været er bra. Har endelig bittelitt mer energi selv om kvalmen er like intens, så i dag har jeg ligget på sofaen og brettet klær og sett Sinnasnekkeren, utrolig deilig å være ute av soverommet (særlig mens de har vært der inne og jobba).

Back
Topp