Helgeplaner?

Planen i dag er å slappe av, pusle litt hjemme om bekkenet orker.. Og lage middag til mannen kommer hjem fra jobb i kveld!

Jeg sov helt til 5.30 i natt jeg! (Ja, for all del våken et par ganger, men sovna igjen da!) Også sov jeg til og med nesten en time til fra sånn rundt 8 når ungene hadde stått opp!

Planen for i dag er.... åpenbart inaktivitet. Sofaen passer meg fint.

Mannen har planer om "nå lufter jeg dyret, og så er det full aktivitet når hun har fått mat og medisin etterpå", men han så på meg og bekreftet at han forventet ikke "full aktivitet" fra meg altså, det var seg selv han snakket om. Generell rydding i huset, og spesielt tømming av rom. Jeg burde vel dra meg ut av sofaen og se om jeg får gjort noe....
Ble 45 min gåtur med dyret før frokost (ikke at bekkenet likte det men), fra da har jeg kun hengt opp en klesvask og satt på en ny. Sofaen er veldig god, bekkenet og ryggen verker men har litt til jeg må få gjort i dag. Skal ha fsmiliebursdag om to helger, så må begynne å lage pizzasnurrer. Må ha noe enkel mat, pleier ofte å ha gryterett eller taco, men orker ikke stå å lage det samme dagen til 30 stk++. Da er det greit å kunne slenge noen snurrer i ovnen. Meeen, vanskelig å dra meg selv ut av sofaen og starte!

Mann og hund er tilbake, jeg er bedt om den relativt oerkommelige innsatsen å sette på ei maskin med klær og kasnkje se om jeg får egg ut av ulltrøya til eldste (det går jo ikke bort av å legge den i maskina hvor den bader pent frem og tilbake, han spredte kokt egg utover bordet og støttet seg i det....)

Ingenting, jeg har har gjort absolutt ingenting denne helga. Eller, har gått tur med hunden og rettet noen prøver, men ellers har jeg vært på sofaen. Nå lurer jeg på om jeg skal rydde litt på det blivende barnerommet. Men orker ikke.

Elgenke jeg å, heldigvis siste helga i år :D Har bare slappet av å kost meg sammen med ungene :)

Her jakter dem ut oktober tror jeg det er, men dem har bare igjen en elg så lov å håpe at dem snart er ferdig.:) Liker egentlig å være litt alene, men er sykemeldt i 60% så føler jeg får nok alenetid.

Her jakter dem ut oktober tror jeg det er, men dem har bare igjen en elg så lov å håpe at dem snart er ferdig.:) Liker egentlig å være litt alene, men er sykemeldt i 60% så føler jeg får nok alenetid.
Min var ferdig forrige helg, men så måtte han jo bare være med faren dit han jakter, typisk :o Men nå er det heldigvis over (håper jeg) så er det "bare" rådyrjakt frem til lillejulaften haha :p
Er 100% sykemeldt å har vært det en stund, så føler veldig på det å være alene mye jeg å.

Min var ferdig forrige helg, men så måtte han jo bare være med faren dit han jakter, typisk :eek: Men nå er det heldigvis over (håper jeg) så er det "bare" rådyrjakt frem til lillejulaften haha :p
Er 100% sykemeldt å har vært det en stund, så føler veldig på det å være alene mye jeg å.

Kjenner til den, men han jeg er med nå er heldigvis ikke så ille som x'n:) så muligheten for å få ei helg sammen før jul er der;)
Vi venter første, så greit med litt kjæreste tid føler jeg:happy:

Ble dårlig med dåp i dag. Spøy i hele natt. Men babyen er det fint med. Mens jeg Spøy så sparket han meg skikkelig hardt. En skikkelig morroklump.

Usj da, håper du føler deg bedre.

Vi hadde jo suksess med en sånn "dagen i dag"-tråd før for litt sosialisering, så jeg prøver igjen

Hva skjer i helga da, jenter?

Flott initiativ, Sara!!

Her e formen veldig variabel om dagen, så har ikkje hatt så mye krefter te forum de siste dagane. Helgå har heldigvis gått litt bedre, har fått kost meg me mann og litlajentå, og det har gitt energi :) I går fekk me handla vogn, så då e det bare vognpose igjen av de store tingå :) ..tror eg!!

Har du fått bestemt deg ka vogn du går for Sara?! Og har du fått kjøpt/bestilt? :)

Vogn står på lista over ting jeg og mannen skal snakke om, når vi får tid...

Ja, det e den tiå! Huska bare du gleda deg te 2016-modellane te Emmaljunga sko komma :)
Ja. Men jeg falt ikke 100% for noen av dem, og vet ikke helt hva jeg vil. Men vogn må vi ha, selvsagt

Jeg har for det meste slappet av :)
Kjøpte ny bukse og gensre i går til meg selv, en tykkere pysj til knøtten, tøfler til knøtten og noen søte gulpekluter fra princess. Og i dag har jeg handlet litt i det dyreste laget på nettsiden til The little white company(!) ooooog herlighet hvor jeg gleder meg til den pakken kommer!
Så har jeg og gubben tatt oppvasken (sykt kjipt å ikke ha Oppvaskmaskin for tiden), og så har jeg laget biff til middag! :D så har vært deilig. Masse masse sparking og boksing fra magen også <3<3<3

Ja. Men jeg falt ikke 100% for noen av dem, og vet ikke helt hva jeg vil. Men vogn må vi ha, selvsagt

Skjønne så veldig godt ka du meine!! Eg hadde mine klare favoritter eg ønska å se "live" i butikk og blei kjempeskuffa, de såg så mye bedre ut på nettet. Tilfeldigvis hadde de noen igjen fra salget på utgåande modellar og falt pladask for ei av dei, så va litt litt hell i uhell! Vogn blei det vaffall :)

Vis vedlegget 140556
Seeee de søte tøflene da :D hihi

/Sniksnik.
Jeg også vil ha disse tøflene, de er jo såå søte men de ligger jo ikke på nettsiden så får ikke sjekka om noen butikker i nærheten har de. :arghh: Kjøpte nylig noen på Lindex men om jeg finner disse så er det mulig jeg retunerer de andre haha, tror jeg har nok dilldall egentlig, men er jo så mye fint.

Back
Topp