Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble 45 min gåtur med dyret før frokost (ikke at bekkenet likte det men), fra da har jeg kun hengt opp en klesvask og satt på en ny. Sofaen er veldig god, bekkenet og ryggen verker men har litt til jeg må få gjort i dag. Skal ha fsmiliebursdag om to helger, så må begynne å lage pizzasnurrer. Må ha noe enkel mat, pleier ofte å ha gryterett eller taco, men orker ikke stå å lage det samme dagen til 30 stk++. Da er det greit å kunne slenge noen snurrer i ovnen. Meeen, vanskelig å dra meg selv ut av sofaen og starte!Jeg sov helt til 5.30 i natt jeg! (Ja, for all del våken et par ganger, men sovna igjen da!) Også sov jeg til og med nesten en time til fra sånn rundt 8 når ungene hadde stått opp!
Planen for i dag er.... åpenbart inaktivitet. Sofaen passer meg fint.
Mannen har planer om "nå lufter jeg dyret, og så er det full aktivitet når hun har fått mat og medisin etterpå", men han så på meg og bekreftet at han forventet ikke "full aktivitet" fra meg altså, det var seg selv han snakket om. Generell rydding i huset, og spesielt tømming av rom. Jeg burde vel dra meg ut av sofaen og se om jeg får gjort noe....
Elgenke jeg å, heldigvis siste helga i årHar bare slappet av å kost meg sammen med ungene
![]()
Min var ferdig forrige helg, men så måtte han jo bare være med faren dit han jakter, typiskHer jakter dem ut oktober tror jeg det er, men dem har bare igjen en elg så lov å håpe at dem snart er ferdig.Liker egentlig å være litt alene, men er sykemeldt i 60% så føler jeg får nok alenetid.
Min var ferdig forrige helg, men så måtte han jo bare være med faren dit han jakter, typiskMen nå er det heldigvis over (håper jeg) så er det "bare" rådyrjakt frem til lillejulaften haha
Er 100% sykemeldt å har vært det en stund, så føler veldig på det å være alene mye jeg å.

Vi hadde jo suksess med en sånn "dagen i dag"-tråd før for litt sosialisering, så jeg prøver igjen
Hva skjer i helga da, jenter?
Vogn står på lista over ting jeg og mannen skal snakke om, når vi får tid...
Ja. Men jeg falt ikke 100% for noen av dem, og vet ikke helt hva jeg vil. Men vogn må vi ha, selvsagtJa, det e den tiå! Huska bare du gleda deg te 2016-modellane te Emmaljunga sko komma![]()
Ja. Men jeg falt ikke 100% for noen av dem, og vet ikke helt hva jeg vil. Men vogn må vi ha, selvsagt
Kjøpte nylig noen på Lindex men om jeg finner disse så er det mulig jeg retunerer de andre haha, tror jeg har nok dilldall egentlig, men er jo så mye fint.