Helgeplaner?

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har dere noen helgeplaner da jenter? :-)

Jeg tok tre ukers ferie i dag :-) helga går med til å ferdigstille tre soverom etter oppussingsprosjektet vårt, vaske rundt heele huset (puh) og ordne klart til feriebesøk som kommer neste uke. I morgen blir det en handletur for å handle både interiør/dekor og gjenstående babyutstyr :-)

Håper dere får en strålende fin helg :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Jeg skal ligge rett ut i senga ;) haha! Samboer kom idag og skal være til søndag, og søndag kommer broren hans og dama på besøk :)

Jeg skal ligge paddeflat hele helga, men i morgen blir det grillfest med slekta til sambo. De skal ha volleyball og fotballturnering, så jeg måtte nøye meg med å være rødekors post:p

Eg skal jobbe heile helga, men har fri heile neste veke, så tek ikkje det så tungt:-)

Vi er på hytten til pappen min i helgen så jeg skal ligge strak ut på sofaen og bare slappe av.

Slappe av!! hehe nå trenger jeg hvile... med muligens barnefri fra litt senere i dag til i morgen, sambo sin knallgode pizza og serietitting i kveld og kjærestekos så blir det nok veldig bra :-)

Her skal det jobbes i helga. Siste arbeidshelg på over et år. Føles ikke helt feil det altså.

Ligger i senga med snuppa og ser barne-tv.. Sambo har vært på fest så venter på at han skal komme hjem slik at jeg kan få sove litt mere.. Hat bare sovet ca 4 timer i natt og skal hente broen min med familie som kommer ifra Italia om ca 2 timer.. ellers blir det klesvasking sidek vi har vært ei uke på fjellet og reiser til danmark tirsdag og så SKAL JEG slappe av og sambo rydde og gjøre huarbeid i helga ;)

På "mobben"

I går tilbrakte jeg dagen hos mamma og kvelden på sofaen sammen med min kjære mens vi så Angel på dvd. I dag har vi vært i Sverige og kost oss glugg i hjel. Etter vi kom hjem har vi sett Hansel & Gretel witch hunters og nå mer Angel på dvd. I morgen må vi rydde og fikse her, har ikke orket å pakke ut alt etter turen i dag enda, og må få på plass det nye hjemmekinoanlegget vi har kjøpt.

Her er mannen borte, så jeg har venninnehelg med besøk av diverse venninner til grilling og soling :smiley-angelic003

I går var vi i bryllup til broren min og i dag skal vi til pappa for magefotografering (pappa er hobbyfotograf) :)

Her går helga med på planlegging, og tilrettelegging framover :P
Vi har vært å kjøpt ny tørketrommel -blir levert i slutten av mnd-
Min kjære venter på svar på om han kommer inn på sykepleien til høsten, så han har fått ny pc -det fikk jeg og for min var avleggs :P
Det skal startes å vaske babytøy, soverommet vårt skal omorganiseres, og om vi er smarte/ har ork til det, bør kjellerboden tømmes,omorganiseres og "stables" bedre, for der har jeg bare kastet inn saker litt etter litt de siste 3 årene :P
OG jeg baker skolebrød/skoleboller, etter å ha sett et fristende bilde på september13 - står til heving nå :P

I går var vi i bryllup til broren min og i dag skal vi til pappa for magefotografering (pappa er hobbyfotograf) :)

Det skal jeg gjøre neste uke når svigerinnen min kommer hit på ferie. Hun er også hobbyfotograf og veldig flink. Om du har gode tips til fine og morsomme måter å ta bildene på må du gjerne dele de :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her tok jeg litt miniferie og reiste til foreldrene mine i går. De er på ferie, så bare niesa mi og bikkja som er her. Trengte litt tid for meg selv, noe jeg synes er viktig innimellom, pluss at jeg kan slappe av litt mer enn jeg gjør hjemme :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Det skal jeg gjøre neste uke når svigerinnen min kommer hit på ferie. Hun er også hobbyfotograf og veldig flink. Om du har gode tips til fine og morsomme måter å ta bildene på må du gjerne dele de :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mamma å pappa dro til spania i dag, så de har desverre ikke fått klargjort bildene slik at jeg kan få lagt ut noen. Vi skulle jo prøve å få sønnen vår på 3,5 til å kose å klemme på magen også, men han var desverre ikke så samarbeidsvillig i går :/ Så det ble mest bilde av bare meg og magen og meg og sambo. Så får vi knipse sønnen når han koser med magen her hjemme istedenfor :p Jeg hadde på meg en tillsittende dongeribukse og en svart singlet som jeg brettet opp over magen. Synes det er fint når magen er bar :p Jeg skal ha bildene i svart/hvitt. Du må ha lykke til med din foto-opplevelse :)

Back
Topp