Helgeplaner

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Har dere noe spennende dere skal i helgen?:) her satser vi på godvær slik at vi kan ta med de små i akebakken i morgen. Også skal vi på sykehuset å besøke mormor og på søndag skal vi i familiebursdag!

Satser på besøk av deler av svigerfamilien (sambo trenger litt hjelp med oppussingsbudsjettet, og jeg er ikke bra nok til å løfte store skap gitt), og så håper jeg kanskje vi får tatt en tur ut en av dagene og lekt i snøen før den forsvinner :-)

Satser på besøk av deler av svigerfamilien (sambo trenger litt hjelp med oppussingsbudsjettet, og jeg er ikke bra nok til å løfte store skap gitt), og så håper jeg kanskje vi får tatt en tur ut en av dagene og lekt i snøen før den forsvinner :)

må dere løfte opp skap for å finne penger til oppussingsbudsjettet??? Jøss, sånne skap vil jeg også ha ;D eller skal du riste ut litt penger av svigers? fikk plutselig masse morsomme bilder i hodet mitt :P

skal i 2-årsdag på søndag, og kansje dagstur til hytta i morgen for å stå på ski og ake litt akebrett :) så har vi revet det meste på det som skal bli barnerom og en garderobe, så det blir muligens litt prosjekttimer innpå der :P

Her blir det en rolig helg. satser på å få friske barn igjen. Så tv titting er og husvask er nok det som kommer til å stå i fokus her :-)

Blir en travel helg her :) Skal hente barnesenga til veslegullet idag <3 Og skal ha niesa mi på overnatting til i morgen, så da tar vi kanskje turen til byen i kveld på treningskampen :D Ihuga fotballfans begge to :) I morgen kommer ene søstra mi nedover og blir en uke :D Og søndagen blir det besøksrunde hos venninner.. Bare håper tiden går så fort som jeg ønsker..for onsdag er det oul, og jeg er såååå utålmodig nå :p

må dere løfte opp skap for å finne penger til oppussingsbudsjettet??? Jøss, sånne skap vil jeg også ha ;D eller skal du riste ut litt penger av svigers? fikk plutselig masse morsomme bilder i hodet mitt :P

Damn you autocorrect:-p hadde vært kjekt med pengeskap ja, men skulle stå prosjekt.. Tror ikke det er så mye å riste ut av svigers heller gitt :-) hehe, fikk interessante bilder i hodet mitt selv jeg, så sitter her og ler.. Gravid dame amok på skap og svigers :-)

Damn you autocorrect:p hadde vært kjekt med pengeskap ja, men skulle stå prosjekt.. Tror ikke det er så mye å riste ut av svigers heller gitt :) hehe, fikk interessante bilder i hodet mitt selv jeg, så sitter her og ler.. Gravid dame amok på skap og svigers :)

He he utrolig mye artig som kommer av at det retter seg av seg selv!

Her blir det klesshopping i helgen også kanskje litt maling så vi kan begynne på barnerommet:)

Vi skal på besøk til familien til mannen i morgen, og visninger på søndag., håper virkelig vi får leilighet snart!

Har tenkt oss en tur til Elverum i morgen. Det er mart'n der nå, så tenkte å se om de har noe bra tilbud...

Back
Topp