Tresmåhjerter
Gift med forumet
Har dere noe spennende dere skal i helgen? her satser vi på godvær slik at vi kan ta med de små i akebakken i morgen. Også skal vi på sykehuset å besøke mormor og på søndag skal vi i familiebursdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på besøk av deler av svigerfamilien (sambo trenger litt hjelp med oppussingsbudsjettet, og jeg er ikke bra nok til å løfte store skap gitt), og så håper jeg kanskje vi får tatt en tur ut en av dagene og lekt i snøen før den forsvinner
må dere løfte opp skap for å finne penger til oppussingsbudsjettet??? Jøss, sånne skap vil jeg også ha ;D eller skal du riste ut litt penger av svigers? fikk plutselig masse morsomme bilder i hodet mitt
Damn you autocorrect hadde vært kjekt med pengeskap ja, men skulle stå prosjekt.. Tror ikke det er så mye å riste ut av svigers heller gitt hehe, fikk interessante bilder i hodet mitt selv jeg, så sitter her og ler.. Gravid dame amok på skap og svigers
He he utrolig mye artig som kommer av at det retter seg av seg selv!
Bra det ikke var verre
Har sett noen skikkelige fæle eksempler
Krysser fingrene for dereVi skal på besøk til familien til mannen i morgen, og visninger på søndag., håper virkelig vi får leilighet snart!
Har tenkt oss en tur til Elverum i morgen. Det er mart'n der nå, så tenkte å se om de har noe bra tilbud...
Har ikke reist endaDu har sikkert kanskje alt reist, men babble har Stokke-tilbudet iallefall, til 699