Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I kveld skal vi kose oss med taco og film, lørdag skal vi reise til svigers (bor en time unna) og søndag skal vi i kirken for mitt tantebarn skal få 4årsboken sin så skal vi på middag til de etterpå :-)
I kveld skal jeg og gubben på reisen til julestjernen faktisk, og i morra skal vi alene på harrytur til Sverige. Mini skal til foreldrene mine. :) søndag tror jeg vi bruker hjemme, til litt rydding og avslapping. :)
Besøk av god venninne. Hun må nok innvies i nyheten, selv om jeg bare er 6+1. Tror. Det blir vanskelig å unngå vin uten å fortelle. ;-) Jentehelg :-) goood helg, alle Gravidinger!
Hjemmekos med pizza og film i kveld. I morgen på dagen vet jeg ikk helt hva vi skal, men på kvelden blir det 30 årsdag til en kamerat. Han og damen ( som er min bestevenninne) fikk vite om spiren forrige helg :)
I morra skal vi til mine og hans foreldre og fortelle nyheten, selv om det bare er 5 uker, så vil vi bli ferdige med det..
Er nr 1, så vi er så spente på reaksjoner :-)
God helg til alle :-)
Her har gubben og jeg kost oss med et par filmer.
i mårra skal han på jobb, så da spørs det om det blir noe playdate for væsla.
søndag er det farsdag, så da er det middag hos svigers før gubben drar på jobb igjen.
og da går jeg og væsla til mine foreldre, der min far har bursdag, og farsdag...
Jeg skal på fest i dag. Har kjøpt inn alkoholfri carlsberg, skal ta av lappen på de så ser de akkurat ut som vanlig øl. Det er mange semibekjente som skal på den festen, så jeg vil ikke at noen skal fatte mistanke!
Her har det vært en rolig lørdag formiddag.
Jeg har laget bursdagskort til to kollegaer.
Mannen har vært på forelesning og snuppa ser på tv og sløver i sofaen.
Jeg har printet ut tekst og bilde jeg skal stryke på en genser til snuppa med teksten " Jeg skal bli storesøster i juli". Funnet frem en genser å stryke den på. Så når snuppa er lagt i kveld skal det strykes på :)
I morgen er det farsdag og min far kommer på middag.
Vi tenkte da at han skulle få vite at vi var gravide.
Vet ikke helt enda om vi skal fortelle det til snuppa og eldstemann her i huset også.
Jeg kjenner meg ganske hormonell, innimellom ganske kvalm og verk i korsrygg/bekken.
så før eller siden vil det være ganske så tydelig for så store barn at noe er på gang :)
Skal/skal ikke ???