Helgeplaner?? :)

Miramarmora

Forelsket i forumet
Hva skal dere i helgen da jenter`??

Jeg reiser på hyttetur med 3 kollegaer i dag. De ska drikke, og jeg må komme på verdens beste unnskyldningg for ikke å gjøre akkurat det da Skal nok finne på noe lurt. Er bare for 1 natt. Så på søndag skal jeg spille fotballkamp. Flott helg med andre ord.
(Har fått klarsignal fra legen at jeg fint kan spille kampe så lenge eg sjøl klarer unngå prøve ta ballen i magehøyde ... Null stress

så moro da,kos deg masse og god helg :) 
Jeg skal en tur til Kongsberg og besøke onkelen min og familie der oppe mens begge barna skal bort i helga til faren sin..

Vi skal bare kose oss hjemme. Holder på å rydde i skuffer og skap når jeg har overskudd og ikke er kvalm, så skal pakke ned en del ting som skal gis til loppemarked. :)

Her blir det bare å ta det helt med ro. Sambo reiste ut i norsjøn i går så blir veldig ensomt her! Men skal vell finne på noe :)
Blir vell kanskje å gå en tur og kanskje jogge litt på kvelden når guttungen har lagt seg ;)

Det er den store Gulle klubb dagen i Kristiansand dyrepark i morgen.( en barne klubb i sparebanken sør ) så da tar vi med oss barna og skal kose oss masse der i morgen  Håper det ikke regner iallefall ....

Blir nok en tur i Dyreparken på oss også hvis det ikke regner, ikke så mange andre planer..kanskje en tur opp til svigermor :-)

Vi skal kanskje også en tur til dyreparken. Men drøyer den til 25. Mai om vi skal ;) Da er det forsatt lavsesong. Må diskutere det litt med sambo først siden han kommer hjem den 24 ;)

Så koselig med hyttetur! Jeg er så misunnelig på dere med dyrehagen i nærheten, jeg vil også :) :)

Jeg skal en tur til stallen nå og ri, før vi setter kurs mot svigers... Dog, jeg er heldig og slipper unna siden jeg skal på kurs med hundene ikveld, imorgen fra 09-18 og  søndag fra 09-18, hehe. Kjekt :) Håper på fint vær, så mange timer ute i skogen krever det :P 

Æ ska sitt på høgskolen å skriv færdi masteroppgaven min

Jeg skal ha jentekveld med pizza å film her hjemme ikveld mens gubben skal ut ned jobben! Imorgen blir det noe vær tilpasset aktivitet med ungene, det samme søndag også regner jeg med! Håper kvalmen ikke tar helt overhånd slik at jeg kan ha hovedfokus på ungene:)

Her skal vi feire fem års dag hele helgen, så masse stress men masse kos og håper jeg :)
God helg jenter :)

Jeg er bare sååååå utrolig trøtt om dagene, så jeg skal virkelig bare flate ut i helga (utenom 30 min. mosjon daglig da, hihi), kanskje strikke videre på lappeteppet jeg begynte på lenge før jeg ble gravid... til nurket mitt <3

Herlig!!!! ;)

På søndag ska me i konfirmasjon til boremann :) så det blir bra
Så på lørdag er d kakepynting og hjelpa til før den store dagen :p ellers blir d beinå på bordet og avslappning!!

GOD HELG FOLKENS!

Ja glemte jo helt at vi skal på gravstein-shopping...juhuu :-(

Back
Topp