Helgeplaner?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, hva er deres helgeplaner?
Vi har egentlig ikke gjort så store planer, men håper på å få vært endel ute.
Jeg fikk i hus noen matvarer i dag, så vi skal sikkert bake litt også. 
På søndag skal vi på loppemarked og på middag med foreldrene mine.
Ellers er det avslapping og strikking som står på planen =) 

Deilig med ikke alt for mye planer i helga da :) skal jo slappe av litt også...

Her skal vi ut å handle litt i morra. Jeg skal ha linsesjekk og Amelia skal til frisøren å klippe seg :) så må vi kjøpe vinterjakke til henne, begynner å bli veldig kaldt på morgenen nå....

Søndag er jeg ikke sikker, men blir kanskje en tur på kino og se på Knerten i knipe :)

Skriver for å se svar!

Så koselig med kino!
Teodor har nylig blitt mer og mer interessert i å se langfilmer, så vi har avtale med fetteren hans om å se Ole Brumm-filmen når den kommer på kino!
Det blir spennende, for det var ikke så lenge siden jeg tenkte at kino var uaktuelt på 1-2 års tid!
Har skjedd så mye i det siste at jeg tror faktisk det kan fungere

Fru H skrev:
Så koselig med kino!
Teodor har nylig blitt mer og mer interessert i å se langfilmer, så vi har avtale med fetteren hans om å se Ole Brumm-filmen når den kommer på kino!
Det blir spennende, for det var ikke så lenge siden jeg tenkte at kino var uaktuelt på 1-2 års tid!
Har skjedd så mye i det siste at jeg tror faktisk det kan fungere

Vi var jo på kino for et år siden og så den forrige Knerten-filmen, og det gikk helt fint det altså :)

Bare å prøve seg, kan jo bare gå ut om det blir for lenge for han å sitte å se :)

Ja vi må bare prøve for det hadde vært koselig!
Knerten-filmene har vi ikke sett, men ønsker oss de to første til bursdag og jul =)
De ser veldig koselige ut!

God sønda! =)
Vi koste oss masse på Taco-kveld hos søs i går og var hjemme i 20-tiden.
I dag er det rolig morgen foran TV før vi skal på loppemarked og møte foreldrene mine og noen av de andre barnebarna. 
Senere er det svømmekurs og Teodor gleder seg veldig =)
Ha en fin dag!!

Det ble ikke noe kino på oss idag, vi har heller tatt en opprydning før vinteren og har fått kjørt opp noe på gården til svogeren og svigerinnna mi....

Må jo gjøres det også, selv om det er morsommere å være på kino :)

Og så driver vi med litt forberedelser til bursdagsfeiring neste helg....

Oi, det er tydeligvis stor forskjell på barna. Min lille oioi er overhode ikke klar for kino. Vi ville blitt kastet ut når han stakk av fra oss og plukket i stykker noe av framviserutstyret. 

I dag har Felix opptrådt for første gang, må jo bli scenevant tidlig. ;) Småbarnskoret vi bare har sunget med to ganger skulle synge i kirken, så da ble vi selvfølgelig med selv om vi ikke hadde lært sangene ennå. Noen slektninger kom i kirken for å se på, og ble med hit for "kikekaffe" etterpå. 

*trinemor* skrev:
Det ble ikke noe kino på oss idag, vi har heller tatt en opprydning før vinteren og har fått kjørt opp noe på gården til svogeren og svigerinnna mi....

Må jo gjøres det også, selv om det er morsommere å være på kino :)

Og så driver vi med litt forberedelser til bursdagsfeiring neste helg....

Ja det må jammen meg gjøres og det skulle jeg gjort også. 
Må pakke ned trampolina og diverse som står ute....

Sukkertopp skrev:
Oi, det er tydeligvis stor forskjell på barna. Min lille oioi er overhode ikke klar for kino. Vi ville blitt kastet ut når han stakk av fra oss og plukket i stykker noe av framviserutstyret. 

I dag har Felix opptrådt for første gang, må jo bli scenevant tidlig. ;) Småbarnskoret vi bare har sunget med to ganger skulle synge i kirken, så da ble vi selvfølgelig med selv om vi ikke hadde lært sangene ennå. Noen slektninger kom i kirken for å se på, og ble med hit for "kikekaffe" etterpå. 

Det er ikke så lenge siden jeg tenkte at det var helt uaktuelt å dra med T på kino altså, har skjedd mye de siste ukene på tålmodigheten ift filmtitting. 

Så flink Felix er da, synes han det var skummelt?

Nei da, det var ikke noe skummelt. Bare litt vanskelig å følge med bevegelsene på sanger han egentlig ikke kan. Tror det var stor stas at flere slektninger kom for å se på "hvor flink han er". 

Så gøy da. 
Jeg tror ikke T hadde turt å opptre slik. Men kan hende det er anderledes hvis andre han kjenner godt også skulle gjøre det samme =)

Jeg lurer på om de er for små til å bli flaue og beskjedne egentlig? Ingen av de andre smårollingene virket redde heller. Husker fra jeg selv var barn at de da sa at ungene måtte på scenen tidligst mulig, for å bli vant med det før de ble redde for å vise seg fram. (Jeg var yngre enn Felix da jeg var med på min første forestilling.) 

Det er stor forskjell på barn og hva de forstår selvsagt, men Felix var f.eks. ikke plaget av at han hverken kunne teksten eller alle bevegelsene til sangene. Et større barn ville sikkert syntes det var helt forferdelig å opptre med noe det ikke kunne, men for ham spilte det ingen rolle.

Ja det er sant det altså ==) 
Men han kan bli litt sjenert om  noen spør han om ting han kan osv. og er ikke alltid så glad i å "vise seg frem". 
Men det hadde kanskje blitt noe helt annet i en slik situasjon =)

Back
Topp