Helgeplaner?

Escuro

Forumet er livet
Hva skal dere i helgen ladies?

I morgen skal vi shoppe maling for å være kreative i påsken, og søndag skal vi ut og spise og feire 1-års dagen vår [:D] Og på dagtid får vi besøk av et vennepar av samboern og babyen deres.

Vi har nettopp pynta kubbelysene til dåpen vi skal ha på søndag[;)] Så helga går med til å handle inn nødvendige ting til søndag...for det meste [;)]

i morgen skal vi ha selskap her, for meg faktisk som blir 23 år i morgen [;)]
på søndag blir det pakking til påske turen :)

Gratulerer på forskudd med 1 års dag escuro [;)] kose dere masse [:)]

Jeg skal ut på "byen" en tur...:) Blir spennende hvordan d går.. Er vel nok å bare lukte på korken;)

Lykke til med barnedåp=)

ORIGINAL: t0mmelise

i morgen skal vi ha selskap her, for meg faktisk som blir 23 år i morgen [;)]
på søndag blir det pakking til påske turen :)

Gratulerer på forskudd med 1 års dag escuro [;)] kose dere masse [:)]

Ai aiii! Gratulerer på forskudd med bursdagen din [:D] Og takk for gratulasjon, hehe.

på søndag er det konfirmasjon her så her er det full kjør om dager. min lille søster er konfirmant og søskenbarnet til samboern er også konfirmant. vi skal i kirka i mogen kl 15 og på søndag kl 14.

ellers har vi ikke store planer, har fått påske gjester. oldemor sover hos oss her er det mest rolig.

Vi har min kjæres pappa og småsøsken på besøk :P

heeei jenter, lykke til med komfirmasjoner, dåp og bursdager:)

jeg for min del skal ha en rolig lørdag hjemme, legge oss tidlig å så på søndag skal meg å 3 venninner på jente tur med unger:) 3 unger på nesten 3 år og mi lille tuste:=) er bare svipp tur da:P men koselig er det uansett:P håper på fint vær da..

Hm.. blir vel ikke så mye action her siden mannfolket stakk av med bilen for å fixe håndbrekken... Så med mindre han er kjempe effektiv på verkstedet så blir jeg sittende her og kope. Planen min for helgen er ellers å finne ut hva mannfolket skal kjøpe på shopping i sverige (baby stæsj altså) og ellers planlegge scrappe albumet jeg skal gi i 60 års gave til min mor. Ja skal forresten ta litt bilder av småen til takkekortene!! Tenkte å få sendt til fotoknudsen innen søndag kveld. Blir vel noe god mat og james bond i kveld kan jeg tenke meg. Var forresten veldig deilig å kunne få mannfolket til å stå opp kl 7 og gi småen mat slik at jeg kunne sove lenge idag! Thank god for the weekends!!!

I dag skal vi bare kose oss og nyte finværet. litt husvask først [:)] I morgen skal vi i dåp til datteren til bestisen min og jeg skal vere fadder :) GLEDER MEG[:D]

Nå på formiddagen skal jeg rydde og i kveld skal samboeren og jeg ut å feire 1 års dagen våres med ring på fingeren [:)]. I morgen skal vi i kaffe besøk til foreldrene mine hvor broren min skal feires [:)]. Han ble 30 på onsdag som var

Får besøk av pappen min og småsøsken og kona hans fra Trondheim idag. Skal være til torsdag... Så skal bare kose oss og slappe av [:D]

ORIGINAL: Charliemor83

Nå på formiddagen skal jeg rydde og i kveld skal samboeren og jeg ut å feire 1 års dagen våres med ring på fingeren [:)]. I morgen skal vi i kaffe besøk til foreldrene mine hvor broren min skal feires [:)]. Han ble 30 på onsdag som var

Gratulerer med 1 års forlovelsesdag da! Og grattis med ett års dag til Escuro og!!!![:)] Våre ringer passer ikke lenger så de ligger i en boks....[:(] 

ORIGINAL: Beijbi

Får besøk av pappen min og småsøsken og kona hans fra Trondheim idag. Skal være til torsdag... Så skal bare kose oss og slappe av [:D]

Bor du på Costa del sol eller misforstod jeg??

Har besøk av lillesøster i helga, og skal ha blind date for henne og en kamerat av sambo i kveld, Det blir morro =p
Ellers skal vi nok ikke store greiene tenker jeg. Ut å levere noen takkekort i morgen og bare ta det helt med ro :)

Beøske familien til samboer som he komt på besøk frå Østlandet å ikkje sett nurket enda [:)] Fredrik Andrè skal også få treffe oldemora si for første gang i morgo, det blir stas [:D]. Ellers blir det full avslapning og prøve på ein trilletur til!
Håpe alle får ei kjempefin helg!

Back
Topp