Helgeplaner da??

3barnsmor*30

Forumet er livet
Her er det nå frokost på gang...
Unga skal leveres i skole og barnehage innen en time. Og da skal hu mor til frisøren og stusse hyssingen!

Så er det å pakke for alle unga som skal sove borte i helga, og for oss voksne som tar en liten svipptur til København med båten. Reiser fra oslo kl 17 i dag. Har ikke helt bestemt oss for når vi tar bussen herfra.. Men kan jo være kos med en øl et sted før vi går til båten også [:)][:)]
Dagen i morgen skal da brukes i Købenavn før vi tar båten hjem igjen på ettermiddagen da. Er tilbake her søndag formiddag.
Har bestilt middag på restaurant begge veier, og øl-smaking i kveld. Så dette blir spennende!!!

Gleder meg masse til å ha en helg uten barn og bare kose meg med kjæresten!!!!

Ha en fin helg dere også!![:D][:D][:D]

Åh dette hørtes jo helt fantastisk ut!!! Håper dere får en flott tur!!!

Vi skal til svigers i helga og plukke plommer i Hardanger! Også skal vi på Ålvik-rock på lørdag mens svigers er lykkelige barnevakter (?!). Hurraaaaaaaa!

Høres deilig ut med tur og barnefri for dere begge [:D]
Selv gleder jeg meg veldig til å ikke ha barnefri [:D] Knerten kommer hit på søndag og det skal bli fantastisk godt å se han igjen ikke minst å få en kos, mamman savner kosungen sin.
Fram til da er det skolearbeide, en forelesning og litt vasking på tapetet (må vaske litt mer før tingene mine kommer, for var ikke akkurat rent her da jeg flyttet tinn). Så forhåpentlig en aktiv og produktiv helg [:)]

Kos dere masse snuppa, det er vel fortjent[:D]

åhhh, hørtes kjekt ut! , kosa dokke masse [:)]

I helgå ska eg jobba ! .
Så nå ska eg rydda og vaska litt her, før jobb kl 3. Så ska eg vara på jobb te 10!
Så ska eg på dagvakt igjen i mårå fra hall 8 te 3. Så ska nokk eg å sambo og Emil Andre ut å shoppa litt ittepå kanskje, åsså blir det nokk kosekveld med film og god mat på kvelden! [:)]
Så e det jobb igjen på sundag fra 3 te 10! [:'(][8D]

God helg folkens [:D]

Back
Topp