Helgeplaner da damer?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
I dag skulle eldste mann ha med ei venninne hjem og de skulle ha pitapizza til middag, så da er det bestemt.
I morgen tror jeg vi skal ta en tur på kino og se sauen Shaun.
Søndag må vi vel bake boller da. Bruker å få av svigermor men hun dro på fjellet i går, skjønner ikke hvordan hun kan gjøre sånt;)

Her har vi tatt med snuppa på hytta for aller første gang, over to timer i bil og hun sov og var eksemplarisk hele veien! :D

Takk for at du minte meg på
Fastelaven, da blir det boller på hytta :D

Her har vi tatt med snuppa på hytta for aller første gang, over to timer i bil og hun sov og var eksemplarisk hele veien! :D

Takk for at du minte meg på
Fastelaven, da blir det boller på hytta :D
Så flott da, vi har litt over to timer og har ikke turt prøve ennå. 4 åringen ved siden av er nok litt for høylydt til at han får sovet noe i det hele tatt:(

Vi skal på besøk hos svigers på søndag, skulle egentlig vente til neste helg. MEN så skulle svigermor gjøre noe neste helg og da ble det krisestemning. Sukk.
Det er en tur på 1 t og 30 min. Var hos oldemoren til c og det er like langt ditt. Det gikk kjempe bra. Jeg satt bak med henne. Jeg har prøvd å sitte foran, men mister hun smokken så kan det bli litt krise noen ganger. Så da får jeg sitte bak en stund til det hun kan holde på smokken.

Har faktisk ingen planer til en forandring. Deilig, men finner vel på noe så ikke storebror flyr på veggen :)

Lite planer, deilig :-D skal hjem til foreldrene mine enten i morgen eller søndag, i familieselskap. Ellers skal vi ta livet med ro :-)

Vi reiser en tur til Trysil på søndag og blir der til tirsdag. Så da blir det vel pakking i morgen ;)

I morgen skal vi hente tripp trapp stolen til frøkna og dra en tur hjem til leiligheten. Så blir det kanskje en litt bedre middag der. Det er vel eneste planen vi har for helga :p

Vi får besøk av min far i helga. Han bor i England, så vi ser ham ikke så ofte, og han har ikke hilst på Sam enda :) så da blir det familietid med ham, søstera mi og barna. Er meldt fin vær i Bergen (!) så da blir det trilletur, lekeplass til nevøen min og fastelavensboller når vi kommer hjem!

Planen var å hjem til foreldrene mine, men vet ikke om jeg klarer halvanne time i en bil med min lille skrikegutt.. Skulle da ha dratt på kino å sett fifty shades filmen med noen venniner, vært ute på hesten min en tur og fått sove litt mens besta og besten kosa seg med lillemann :) men nå er det usikkert om jeg orker den turen, så da blir det kanskje bare en stille å rolig helg hjemme med en misfornøyd baby og en mann i data spill verden...

Back
Topp