helgepass bærum/oslo

Ninen D

Elsker forumet
Hei.

Er det noen av dere som vet om en park/dagmamma som er åpen i helgedager, evt noen av dere som passer barn på helgedager og har barn selv?

Vi driver å flytter nå, og har nokså kort frist på oss. Vi må rydde ut et helt hus, som er rotet til med ting og tang i 30 år, og flytte oss selv inn der etterpå. (Arvet hus etter moren til mannen min)

Og vi har funnet ut det at å passe en vilter 17mnd gammel jente oppi alt dette rotet er helt umulig. vi får nesten ikke gjort noe, og hun peller på alt og kan skade seg oppi dette også.

vi har ingen familie som har mulighet til å hjelpe denne perioden, (Fra nå til st.hans)
Og er på utkikk etter noen som kan se til datteren vår på dagtid noen helgedager, så vi får jobbet skikkelig og blitt ferdig.

Og aller helst med andre barn, så hun har det gøy og kan leke, for å bare få div barnevakter føler jeg blir feil, for hun kjeder seg så fort. Men ELSKER å leke med andre barn, og storkoser seg da.

Vi kan både ha folk her hos oss (Har stor hage med sklie og lekehus, men kan jo ikke ha henne der uten oppsyn) eller evt en helgeåpne park eller dagmamma..

Noen som har noen ideer? På hvor jeg kan finne noe slikt?
I bærum/oslo (Vi bor på snarøya)

Takk for råd og vink.

Har aldri hørt at det er noen parker eller slik som er oppe i helger atså!:emoticon

Hvor mye er det snakk om? altså hvor lenge skal hun være noe sted? og er det lør og søn eller?

Dytt :-)

GirlWithBoy skrev:

Har aldri hørt at det er noen parker eller slik som er oppe i helger atså!:emoticon

Hvor mye er det snakk om? altså hvor lenge skal hun være noe sted? og er det lør og søn eller?

Ville blitt noen timer, enten lørdag/søndag. Sånn at vi får kastet/ryddet/flyttet.
Har hatt pass en dag hittil. og da var det fra ca 10 - 15. Men det var uten barn, så hun kjedet seg nok litt... Men nå er søsteren til venninnen min flink til å gå i park og leke da, så tror ikke det var så ille... Men hun har ikke tid mer uansett..

men håpet er jo å få andre barn huhn kan leke med, mens vi flytter på oss.. Sånn at hun ikke blir sittende her og høre nei, ikek røre, vente litt... :/ :(

Ja skjønner:) Nei huff er ikke bare bare å få barnepass heller. iallefall ikke da familie ikke bor i nærheten.

Hun kunne jo godt ha kommet hit til meg/oss, men spørs vel om hun synes det er noe gøy å leke sammen med sønnen min på 4,5år emoticon hihi....

Flytting er slitsomt altså, det vet jeg alt om! vi flyttet hit til Sandaker/Storo for 1 mnd siden!

hun hadde nok syntest det var gøy hun, hehe... Tror det er sønnen din som hadde gått lei først... Ellers er det jo bare for dere å komme hit og leke i hagen emoticon

dytt

dytter igjen jeg

Back
Topp