Helgens planer da damer?

*Sandermamma*

Forumet er livet
Vi har så vidt meg bekjent ingen planer, men tipper helgen får bein å fly på allikevel. I morgen blir det i hvert fall en tur ut, så nevnte Anders noe om at han måtte hjelpe faren min med å skru opp noen skap. Får vel ta med meg gutta og bli med på det, eller møte mamma og finne på noe med henne. Få litt hjelp med gutta boys.

Søndag er det null på tapeten, så håper det bare blir en slapp av dag egentlig. Hadde vært godt[:)]

Ja takk til slappe-av! Synes virkelig det har vært nok denne uka, med tanntrekking og påfølgende smertehelvete hele uka. Jeg har tatt litt for mye smertestillende også, så jeg har vært sååå slapp og trøtt denne uka [&o]

Men slappe av får jeg gjøre når jeg er dau! I morgen skal jeg først på trening, så rett på jobb 12-18. Etterpå kommer jeg til å sitte i sofaen med blodig kjeft og slitne føtter. Søndag skal jeg først ta med ungene til søstra mi, og kl 12 skal vi til svigers, for der kommer det masse slektninger vi visstnok må treffe. Jippi... de er ganske bråkete den gjengen der, så jeg ser ikke frem til det. På kvelden skal jeg på Zumba.
Innimellom får vi se om jeg rekker å slenge ræva ned på sofaen da, samle litt energi for en ny aktiv uke [8|]

I morgen ska jeg og girlza på MammaMia [:)] Jeg skal lage Thaimat til hele gjengen, og så til min søster og stashe oss opp før vi drar på showet. Etterpå skal vi hjem til ei venninne og fjase videre....jeg antar det blir singstar og annet morro! [:D]

Søndag skal jeg være fyllesyk [X(] Også må vi en tur på graven til svigermor og svigerfar.

ORIGINAL: maman

Hjelp, Skrållan, jeg blir helt dårlig av å lese om hvor flink du er, skulle ønske dørstokken her var litt lavere-nå er det jo nesten blitt flaut[&o]

Uansett, her skal huset shines litt, så er det festival med gutta imorgen og søndag skal jeg til Sunnmøre på forelesning.

Akkurat nå er mannen på "fest"og jeg ligger på sofaen, er godt,godt, godt å ikke gjøre noe[:D]

Om det er noen trøst, så blir jeg dårlig av å være så flink! [8D] Hehe, nei da. Hadde hatt godt av en skikkelig frihelg snart, merker jeg. Også MÅ jeg trene før jeg skal jobbe i 6 timer på en lørdag, ellers streiker ryggen min midtveis, og det er særdeles lite praktisk i lengden.

I dag skal vi til byen og kikke etter vinterstøvler til både Maiken og meg. Kanskje jeg finner litt klær også! Mammaklær eller ikke - jeg vil ha noe nytt!!!!!!!

I tillegg må vi ta helgevaska her, håper vi får listet ferdig gjesterommet nede sånn at det blir helt ferdig, En god tur på skauen, kanskje møte noen på en lekeplass, innekos og avslapping. Tiden går [:)]
Det er deilig med helg, og endelig ser det ut til at mannen blir hjemme en stund [:D]

Mamma skal ha Thea for første gang på overnattig (ille ettter 25 månder)
Men ellers skal vi få kommet oss ut litt,prøve å se om vi finner det nye Wii spillet og dra til noen venner for å spille

I dag skal vi i bursdag til søskenbarnet mitt som er blitt 14 år[:)]

Etterpå skal jeg prøve å rekke gravstedet til en kompis av meg før det blir mørkt.. han skulle blitt 28 år i morgen, så skal sette ned lys til han. Sliter fremdeles med å godta at han er borte, så det blir nok litt rart[&o]

I kveld blir det god mat + film tenker jeg, hjemmekos og avslapning[:)]

I morgen skal vi ikke stort, ut å leke i snøen kanskje? Vi våkna nemlig til hvitt landskap i morgest[:D]
Får kanskje besøk av tremeningen til gubben som kommer med en forsinka bursdagsgave til Amalie[:)]

ORIGINAL: Kvitre

I dag skal vi til byen og kikke etter vinterstøvler til både Maiken og meg. Kanskje jeg finner litt klær også! Mammaklær eller ikke - jeg vil ha noe nytt!!!!!!!

I tillegg må vi ta helgevaska her, håper vi får listet ferdig gjesterommet nede sånn at det blir helt ferdig, En god tur på skauen, kanskje møte noen på en lekeplass, innekos og avslapping. Tiden går [:)]
Det er deilig med helg, og endelig ser det ut til at mannen blir hjemme en stund [:D]

I trondheim har de en liten mammabutikk som heter Bellykiss, de har så sinnsykt mye fine mammaklær!! Vet de skal starte en nettbutikk snart så ta en titt[;)]

www.bellykiss.no

Idag blir det ikke så mye vi skal, slappe av å være hjemme, sambo skal avsted å legge ferdig et tak til dit vi skal flytte. Så reiser jeg og snuppa til mamma i efta/kveld, skal sove over der, så reiser vi inn til oslo søndagsmorgen, og tar båten over til Køben! [:D] Da blir det julegaveshopping!!

Back
Topp