Helgens gleder

Et absolutt levbart tilbud på nytt bad til lillemor kommer. Strand og badeliv i Sandvika med 27 grader i vannet. Pølser på grillen. Og PARASOL!!!

Venter på årets Julegave<3

2 min å gå til stranda, bær og is :D og bevegeleser fra ei aktiv frøken i magen <3

<3 VinterPrinsesse <3

Tanken på at om noen få dager blir det kaldere :D hehe

At d e meldt kaldere vær om noen dager :P og få kose meg med god mat :P

Sent from my iPad using BV Forum

Å kunne nyte dagene ute fra man står opp til man legger seg. Se at trollungen vår koser seg med bading, is, frukt/bær og lek i herlig sommervær. Mine fineste (og varmeste) uker noensinne :D

Plutselig barnefri for første gang siden vi giftet oss i September i fjor. :O
Hva gjør vi? Joda vi sitter hjemme og lurer på hva alle uten barn egentlig finner på i helgene som ikke involverer drikking eller andre ikke gravidevennlige alternativer.

Ble invitert på besøk i kveld og fisketur i morgen så kanskje vi for en gangs skyld kommer oss ut av huset :D
Men det jeg virkelig gleder meg til... Sove til jeg våkner av meg selv i morgen! :smiley-bounce013

Her sitter jeg med beina på borde med strikketøyet i fanget, cola i glasset og ser på serier :D Bare nyter at ungene endelig har sovnet og den lille i magen har våknet til liv :)

Ekstra tid til å kose med guttungen i senga mens vi ser barne tv, før vi går ned og spiser frokost i pysjen.
Det er lykke her:)

Grill fest på fredagen men familien, tante, onkel og foreldrene til onkel har kommer hjem fra new zealand. De bor der nede og vi ser de ikke så ofte. Så det er garantert helgas glede :)

Desember 2014

Bruker App

Samboeren har fri helg! Og i morgen skal vi å skrive under kontrakt på den nye leiligheten :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg skal pakke i helgen, og det gleder jeg meg faktisk til, for det betyr at det snart er tid for sydenferie! :D og så gleder jeg meg til å stå opp sammen med jenta mi i morgen, hun har vært på hyttetur med besteforeldrene sine siden tirsdag, så jeg har savna henne sånn <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp