Helgene

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Hvordan ser helgene deres ut? Faste planer eller tar det som det kommer ? Hva skal du akkurat denne helgen?

(prøver å få igang kanskje litt flere tråder og litt mer aktivitet her ;) )
 
Det varierer fra helg til helg. Barna skulle ha hatt samvær med far denne helga, men de ville ikke. Så da blir det lek og moro med dem isteden for å treffe venninner. Kanskje vi tar en tur i badeland
 
De varierer. Pappa helg her helgen her å. Men bare 2 av 4 som ville dit. Så da er jeg heim med to størstan.

Vi tar livet helt med ro egentlig. Fått bestillt kinobilletter til neste helg da all er heim. Å de er store kinodagen om lørdagen. :)
Så neste helg drar vi å ser Toy Story 4 alle mann. Store som små.
 
Jeg er uten barn ennå, men har en i magen. Så helgene mine består vanligvis av å slappe av så bekkenet er bra og fungerer , men denne helgen har jeg vært å solgt klær på vestkanttorvet, vært på visning, ryddet mer klart for flytting, gått igjennom regnskap og budsjett, og i morgen blir nok slappe av dag for bekkenet skriker etter en hele dag stående ute i kulden. Men gleder meg til jeg får flyttet og helgene kan gå med på å klargjøre til den lille mageboeren kommer.
 
Det varierer fra helg til helg. Barna skulle ha hatt samvær med far denne helga, men de ville ikke. Så da blir det lek og moro med dem isteden for å treffe venninner. Kanskje vi tar en tur i badeland
Tur til badeland høres jo super koselig ut, håper dere får en fin helg:)
 
De varierer. Pappa helg her helgen her å. Men bare 2 av 4 som ville dit. Så da er jeg heim med to størstan.

Vi tar livet helt med ro egentlig. Fått bestillt kinobilletter til neste helg da all er heim. Å de er store kinodagen om lørdagen. :)
Så neste helg drar vi å ser Toy Story 4 alle mann. Store som små.

åhh så hyggelig med hele familien på kino❤️ Toy story 4 er sikkert kjempe bra. Ja skal nok med venner på kino nestehelg selv siden det er den store kinodagen:)
 
Jeg er alltid alene med barn, og må planlegge helgene deretter. Jeg prøver å orientere meg litt på forhånd i forhold til hva andre skal den kommende helga. Er foreldrene mine eller søsknene mine hjemme så avtaler jeg gjerne noe med en av dem. Søndager er dødskjedelige, men vi går en del på museum (som tross alt er åpent). Er det fint vær er det greit å være en del ute, men sånn på høsten som nå hvor det er mørkt og vått er det skikkelig stusselig. Da blir det kanskje litt bollebaking eller sånt inne. Jeg foretrekker hverdagene...
 
Jeg er alltid alene med barn, og må planlegge helgene deretter. Jeg prøver å orientere meg litt på forhånd i forhold til hva andre skal den kommende helga. Er foreldrene mine eller søsknene mine hjemme så avtaler jeg gjerne noe med en av dem. Søndager er dødskjedelige, men vi går en del på museum (som tross alt er åpent). Er det fint vær er det greit å være en del ute, men sånn på høsten som nå hvor det er mørkt og vått er det skikkelig stusselig. Da blir det kanskje litt bollebaking eller sånt inne. Jeg foretrekker hverdagene...
Jeg foretrekker hverdager seg også, enklere dager.. men ja bollebaking og sånt er jo hyggelig. Jeg elsker sånt generelt når jeg ikke er gravid med bekkenløsning:hilarious:Men er ikke lett å fylle hver helg med forskjellige ting nei, vi skulle kanskje kommet med litt forslag som ikke trenger å være dyrt eller super slitsomt for en å gjøre med barn?:rolleyes: Men ja ikke lett å være 100% alene tenker jeg, kommer dit selv, og vet to andre som er 100% alene med små familier og ser det er ganske tøft og fylle hverdagene og helger. ❤️
 
Lørdagen var jeg og småen ute å handlet lørdagsgodt, leste bøker og koste oss, søndag var vi på biblioteket og lekeplassen, eldste var på overnatting og ellers på rommet sitt stort sett. Vi gjør egentlig ikke så mye i helgene, småen har behov for ro og hvile for å holde seg friskest mulig og jeg er sliten med behov for å roe ned.
 
Lørdagen var jeg og småen ute å handlet:thumleft lørdagsgodt, leste bøker og koste oss, søndag var vi på biblioteket og lekeplassen, eldste var på overnatting og ellers på rommet sitt stort sett. Vi gjør egentlig ikke så mye i helgene, småen har behov for ro og hvile for å holde seg friskest mulig og jeg er sliten med behov for å roe ned.
Hørtes veldig koselig ut og veldig min stil av helg
 
Nå har han ikke flyttet ut enda, men det blir egentlig ikke store forskjellen.
Helgene med barn kommer til å bli brukt på samme måte som nå; handling, lek, baking, filmkvelder og litt husarbeid.
 
Last edited:
Hørtes veldig koselig ut og veldig min stil av helg

Ja det er veldig deilig, men så klarer ikke jeg å forstå hvordan folk orker å ha full fart i helgene etter en lang uke med jobb IG BHG/skole haha
 
Ja det er veldig deilig, men så klarer ikke jeg å forstå hvordan folk orker å ha full fart i helgene etter en lang uke med jobb IG BHG/skole haha
Det vet ikke jeg heller om jeg kommer til å greie, er vel en som trenger å lade i helger. Skulle ønske jeg var en av de som hadde durazell batteri i seg som orker alt, så får håpe at jeg magisk får sånt batteri i meg etter fødsel:hilarious:
 
Det vet ikke jeg heller om jeg kommer til å greie, er vel en som trenger å lade i helger. Skulle ønske jeg var en av de som hadde durazell batteri i seg som orker alt, så får håpe at jeg magisk får sånt batteri i meg etter fødsel:hilarious:

Ja det hadde hvert fantastisk å hatt det, var sånn når eldste var lita men da var jeg 20 nå 12 år senere klarer jeg ikke det :p
 
Ja det hadde hvert fantastisk å hatt det, var sånn når eldste var lita men da var jeg 20 nå 12 år senere klarer jeg ikke det :p
Enig trur kanskje vi blir seigere med alderen:hilarious: hadde masse energiselskapet i tyveårene, men hadde det også i begynnelsen av tredve, men første graviditeten følte jeg kanskje roet meg ned og tok mye av energien min, men håper at andre nå kan gi meg energi etterpå:hilarious::wacky: lov å håpe :hilarious: eller så kanskje man bare må respektere at man bare ikke har den samme energien lengre.
 
Enig trur kanskje vi blir seigere med alderen:hilarious: hadde masse energiselskapet i tyveårene, men hadde det også i begynnelsen av tredve, men første graviditeten følte jeg kanskje roet meg ned og tok mye av energien min, men håper at andre nå kan gi meg energi etterpå:hilarious::wacky: lov å håpe :hilarious: eller så kanskje man bare må respektere at man bare ikke har den samme energien lengre.

Ja det er jo lov å håpe hehe men ellers tenker jeg at sånn er det bare og så får man roe ned når man har muligheten :)
 
Helgene er dødskjedelig, mini og jeg er inne å leker. Eldste er som regel ute med venner
Baker litt, ser en film.
 
Nå er mini i magen enda, men helgene går med til å slappe av, trene og evt besøke familie.
 
Helgene ser rolige ut forsåvidt.

De helgene barna er her spørs på været. Er det fint, strand, besøke familie, venner, lage god mat, bake og kose oss. Trist vær blir familiefilmer, brettspill og slikt.

Er jeg alene uten barna kan jeg kose meg med noe godt i glasset, høre god musikk, game, film, strikke, være med venner, ha venner på besøk, pub, ut på middag og slikt. Kjenner jeg koser meg rett og slett mer nå som jeg begynner bli mer vant med det :)
 
Back
Topp