Helgen=)

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har dere hatt en fin helg?
Og har dere planer for søndagen?;)

Vi skal avgårde til ishallen senere for å treffe svigerrinnen min og 2 barn for skøytegåing;) Mannen og guttungen(bonus) skal stå:)
Jeg og veslegutt sitter i kafeen og følger med:D

Ellers i helgen, hmm...I grunn vært en rolig helg, deilig:) På fredag hadde jeg ei venninne til lunsj som ble noen timer og da var det jo fullstendig værkaos i Bergen, fikk dere med dere det jenter?:eek:
I går var det tacokveld med snop og skal vi danse...jeg syns kathrine skulle gått videre,haha:P

Mamma på besøk i helga. Hun bor på landet og jeg i byen, hvilket betyr shopping. Lillemann var såå tålmodig, så det kan absolutt gjentas. Og det passer bra, for i kveld kommer søsteren min og skal være noen dager. Hun bor også utenfor byen, så det blir mer shopping over helga. Jaja, får gjort unna litt julegaver iallefall. Akkurat nå ligger gutta og sover mens jeg sitter med en kaffe med melk og litt kanel og sukker i og later som jeg er på kaffe.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hatt en koselig helg :) Fredag var jeg på shopping med en venninne og lillegutt, fikk gjort unna 3 halve julegaver :p Får prøve på igjen til uka :) Kvelden tilbrakte vi i sofaen med biff og snop :) Lørdag gikk vi en lang tur i fineværet, skikkelig mildt ute var det! Så var det litt shopping igjen på ettermiddagen, og film og mccern på kvelden. I dag blir det lang trilletur igjen, så litt husarbeid til kvelden, får hjemmebesøk av hs i morra, må ha det litt ordentlig her :p

Sent from my iPhone using BV Forum

På fredag hadde vi svogeren min med kone og barn på middag. I går var jeg og ungene en tur hos de. På kvelden koste mannen og jeg oss med biff og film. I dag er en skikkelig sløvedag. Jeg og jentungen sitter i sofaen ned pysj på enda. Hun ser på barnetv på ipaden. Tror det er barnetv, gudene vet hva hun har trykket seg frem til :p Guttungen har okkupert fanget til pappan sin, så de ligger på sofaen å ser på tv. Resten av dagen blir stille. Jentungen og pappan skal lage pannekaker litt senere. Blir litt aktivitets aktivisering her hjemme og kanskje en tur ut. I kveld skal vi se film med jentungen og lage hjemmelagde hamburgere :)

Sent from my iPhone using BV Forum

På fredag var Mie og jeg en tur hos mamma før vi dro hjem og jeg fikk servert deilig middag :D Igår var vi først og tok bilder. Vår lille datter har nemlig tippoldermor og det måtte foreviges. :) Etterpå ble litt av familien til min kjære med hjem til oss for kaffe og div :) NÅ (etter mating, vasking av flasker, pakking av bag og kanskje litt stell av ansiktet mitt....tar lang tid å komme seg ut døra :p ) så skal vi trille tur i SOLA med mamma :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fredag satt vi å ventet og ventet... Værkaoset i Bergen, ja! Storesøster hadde planleggingsdag i bhgen og overnattet derfor hos farmoren sin fra torsdag til fredag og koste seg der hele fredagen. Når de skulle kjøre henne hjem til oss igjen satt de 2 timer i kø (tar vanligvis 40 min fra dem til oss). Jeg gikk og trippet frem og tilbake her hjemme :P

Lørdagen var vi en tur på butikken. Fikk handlet en julegave samt barselgave til en venninne, og de nødvendige matvarene såklart. På ettermiddagen fikk vi besøk av et vennepar og datteren deres som er like gammel som støresøster her. Småjentene koste seg sammen og fant på mange fantestreker :D Vi laget pizza og koste oss med boller senere på kvelden :)

I dag har vi ikke fått gjort stort. Er supertrøtte hele gjengen. Lillebror var våken for mating hver halvannen time natten gjennom og storesøster våknet klokken 02:30 og 03:00 og 04:00 osv. osv. Bah!o_O
Planen var at vi skulle ta julekortbilde av våre to små i dag, men storesøster har vært så trøtt og sur (naturligvis) så vi fikk bare tatt bilder av lillebror. Skulle gjerne likt å sendt inn bestilling nå, slik at vi får dem i god tid, men storesøster må nesten også få være med på kortet. Får se om jeg finner noe i "arkivet" som kan brukes :P
Resten av ettermiddagen/kvelden skal vi bare slappe av tenker jeg. Har lyst (les: MÅ!) å få begynt på innbydelsene til dåpen, men vi får se...

Fredag satt vi å ventet og ventet... Værkaoset i Bergen, ja! Storesøster hadde planleggingsdag i bhgen og overnattet derfor hos farmoren sin fra torsdag til fredag og koste seg der hele fredagen. Når de skulle kjøre henne hjem til oss igjen satt de 2 timer i kø (tar vanligvis 40 min fra dem til oss). Jeg gikk og trippet frem og tilbake her hjemme :p

Lørdagen var vi en tur på butikken. Fikk handlet en julegave samt barselgave til en venninne, og de nødvendige matvarene såklart. På ettermiddagen fikk vi besøk av et vennepar og datteren deres som er like gammel som støresøster her. Småjentene koste seg sammen og fant på mange fantestreker :D Vi laget pizza og koste oss med boller senere på kvelden :)

I dag har vi ikke fått gjort stort. Er supertrøtte hele gjengen. Lillebror var våken for mating hver halvannen time natten gjennom og storesøster våknet klokken 02:30 og 03:00 og 04:00 osv. osv. Bah!o_O
Planen var at vi skulle ta julekortbilde av våre to små i dag, men storesøster har vært så trøtt og sur (naturligvis) så vi fikk bare tatt bilder av lillebror. Skulle gjerne likt å sendt inn bestilling nå, slik at vi får dem i god tid, men storesøster må nesten også få være med på kortet. Får se om jeg finner noe i "arkivet" som kan brukes :p
Resten av ettermiddagen/kvelden skal vi bare slappe av tenker jeg. Har lyst (les: MÅ!) å få begynt på innbydelsene til dåpen, men vi får se...

Skal prøve selv her å få tatt bilde til julekort...mon tro om veslegutt er med på det;) Tar sammen med storebror da;)
Lage dåpskort selv ja, ikke værst...det kan ikke jeg, da hadde folk ledd når de gikk i postkassen:P

Har dere hatt en fin helg?
Og har dere planer for søndagen?;)

Vi skal avgårde til ishallen senere for å treffe svigerrinnen min og 2 barn for skøytegåing;) Mannen og guttungen(bonus) skal stå:)
Jeg og veslegutt sitter i kafeen og følger med:D

Ellers i helgen, hmm...I grunn vært en rolig helg, deilig:) På fredag hadde jeg ei venninne til lunsj som ble noen timer og da var det jo fullstendig værkaos i Bergen, fikk dere med dere det jenter?:eek:
I går var det tacokveld med snop og skal vi danse...jeg syns kathrine skulle gått videre,haha:P

Var det kjekt i ishallen? :)

Fredag var det kaos her også, vegen til huset var oversvømt så var innestengt den dagen. Heldigvis gjekk det seg til på kveldinga :)

I dag har me vore i dåp :) kjempekoslig, men er det ikkje typisk at knøttet sku ha mat kvar gang eg ville eta?:p er ikkje heilt komfortabel med å sitte og amme framfor mange mennesker endå, så satt på kjøkkenet og amma mens resten satt og åt ;)

Var det kjekt i ishallen? :)

Fredag var det kaos her også, vegen til huset var oversvømt så var innestengt den dagen. Heldigvis gjekk det seg til på kveldinga :)

I dag har me vore i dåp :) kjempekoslig, men er det ikkje typisk at knøttet sku ha mat kvar gang eg ville eta?:p er ikkje heilt komfortabel med å sitte og amme framfor mange mennesker endå, så satt på kjøkkenet og amma mens resten satt og åt ;)

Ja, det var kjempe koselig og vellykket;) Jeg, veslegutt,min svigerinne og jentungen hennes på 4år koste oss i kafeen hvor man ser ned på isbanen;) Mens mannen min, storebror,svoger og sønnen der storkoste seg på isen;)

Aha, bor du i Bergen du og?:)
Eller er vel flere plasser Hilde herjer så:P

Ja, det var kjempe koselig og vellykket;) Jeg, veslegutt,min svigerinne og jentungen hennes på 4år koste oss i kafeen hvor man ser ned på isbanen;) Mens mannen min, storebror,svoger og sønnen der storkoste seg på isen;)

Aha, bor du i Bergen du og?:)
Eller er vel flere plasser Hilde herjer så:P

Så bra! :) koselig ting å finne på ein søndag :)
Bur utforbi bergen ja:) så merka godt til hilde ;) men var ikkje i nærheten av det eg har sett i avisa då :)

Back
Topp