Helgen

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Ka har dere gjort på i helgen då? :) på fredag bestillte vi pizza og koste oss heime.. i går var vi på fotballkamp og ute å handlet.. i dag har vi ikkje gjort en dritt.. for en meningsløs dag:p har hatt knall hard mage og smerter i korsryggen siden fredag så er litt sliten pga det.. men no er storebror bada, middagen nesten klar og brannkamp litt seinare, så då får eg vertfall slappet av :)

Fredag slappe oss bere av med snop og idol:) lørdag va oss på cirkus så kom broren min å svigerinne mi å spiste kebab la me oss på kvelden å i dag he snuppa vør i bursdags selskap å Ej he vaska ned soverommet vårt å storesøster sitt:) føle starten på permisjon he vør veldi preget av redebygging:)

Har hatt besøk av ei venninne som bor i Stavanger! Veldig koselig! Vi har vært i bursdagsfest, på cafe', shoppet litt og bare kosa oss! Rart å tenke på at det er bare to uker til permisjonen starter! :))

På fredag var sambo og storesøster på fotballtrening etter jobb, mens jeg har sortert ut de babyklærne vi kan bruke etter storesøster:-) og så koste vi oss med middag og idol før vi tok kveld:-) Lørdag var det avslapping og årets første grillmiddag, namnam:-) Så kom mamma og lillesøstra mi på besøk, så da ble det kaffe og prating på meg og mamma, mens lillemor og tanta dro ut for å kjøpe is og kose seg:-) Idag har jeg vasket soverommet, skiftet på senga vår og hentet inn og vasket sprinkelsenga til lillebror:-) Nå står den ferdigmontert m/madrassen i, mens babydynene henger til tørk:-) Har vært i elendig form i helgen, og følt jeg har holdt fosterstilling på sofaen hele helgen, men når jeg oppsummerer har jeg jo faktisk fått gjort litt:-)

På fredag var sambo og storesøster på fotballtrening etter jobb, mens jeg har sortert ut de babyklærne vi kan bruke etter storesøster:-) og så koste vi oss med middag og idol før vi tok kveld:-) Lørdag var det avslapping og årets første grillmiddag, namnam:-) Så kom mamma og lillesøstra mi på besøk, så da ble det kaffe og prating på meg og mamma, mens lillemor og tanta dro ut for å kjøpe is og kose seg:-) Idag har jeg vasket soverommet, skiftet på senga vår og hentet inn og vasket sprinkelsenga til lillebror:-) Nå står den ferdigmontert m/madrassen i, mens babydynene henger til tørk:-) Har vært i elendig form i helgen, og følt jeg har holdt fosterstilling på sofaen hele helgen, men når jeg oppsummerer har jeg jo faktisk fått gjort litt:-)
Hehe greit å oppsumere en gang i blandt så du ser at du faktisk har vært flink;)

Her slapper jeg av og santidig prøver å rydde på plass ting i nytt kjøkken. Mannen jobber som bare det og svigers ha vært barnevakt.. Har fått gjort masse selv om det ikke akkurat er en superspennende helg :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hehe greit å oppsumere en gang i blandt så du ser at du faktisk har vært flink;)
Hihi, ja kan være fint nå og da:-) Utrolig va man får gjort med den store magen på slep enkelte dager:-p

Har vært på jobb i 31 timer til sammen fra fredag ettermiddag til nå :(
Kanskje på tide å begynne å ta det litt roligere....
Vært sliten når jeg kom hjem, så da har ikke gjort annet enn å jobbe og sove.

Alle dager går litt i et her nå så må skikkelig tenke for å huske hva vi har gjort hehe. Her har det vært shopping og god mat hjemme :) hadde reker i går :) må utnytte det mens jeg fortsatt kan spise det :) i dag har jeg bakt muffins og vært på besøk hos stemor å spist kaker :)

Fredag var jeg hos mamma en liten tur,da min tante var der i helgen,lørdag var jeg sjåfør for mine sønner som hadde mye de skulle ha på biltema og div.andre plasser.... om kvelden ble det hjemmelaget pizza og kos ,idag er det blitt mye sofa sitting,da eldste snuppa har blitt syk og har lagt mye på sofaen og bekkenet mitt er ødelagt etter litt trasking igår....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp