Helgen som var

Jo. Vi hadde en real oppvask i forholdet på fredag. (Noe som har ligget å ulmet en stund) det endte heldigvis godt. :)

På lørdag var det jobb også besøk av beste kompisen til kjæresten men hans nye flamme. Vi spise god mat og spilte alias. Var veldig hyggelig. :) i dag har jeg fått sovet mye, gått tur. Og vært på kino. :) ille koselig. :)

Lørdag var vi på shopping og handlet inn til de to vi venter, nå har vi nesten alt på plass :-) Dagen i dag har gått med på å rydde soverom nr 2 i huset som har fungert som bod. Det var stappfult av drit. Så vi sorterte og fikk kastet myyyyye!! Helt herlig. Så nå er alle babytingene der inne, så kan eg gå og se og drømme om det som skal komme :-D Som straff for sikkert å ha vert for aktiv ligger eg no med skikkelig vondt bekken og klarer ikkje bruke ene foten, så mannen må støtte meg rundt. Men det har nesten vert verdt det siden vi har fått gjort så sykt mye. Håper bare eg er bedre i morgen ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har det gått i hvile, kosekveld hos venner, 2 bursdagsbesøk, å noen korte turer i fins været. Det var hærlig å se solen igjen, Nyyyt!

Tur i solen og snøen, besøk av ennepar både fredag og lørdag og rydding og sortering av klær og leker fra storebror søndag :) Ble mye mimring da babyklærene kom frem igjen ;)

Her har vi hatt en koselig helg..Lørdag var vi ute og spiste på resturant med svigers.
Søndag var vi på fjellet så gutta gikk litt på ski..Ellers har det vært rydding og avslapping:)

hatt en ok helg. fredag, var vi på fjelltur med hunden vår, noe som tok livet av bekkenet mitt, og holdt meg bundet til sofaen resten av kvelden. lørdag, malte jeg litt på sengen til lillemor i magen, laget god mat og så film med gubben :) i går, malte jeg litt igjen, stekte pannekaker for harde livet, for det hadde gubben lyst på :P etter en tur på glatta med hunden smalt bekkenet igjen, og jeg ble sittende i sofaen en stund til det gikk over :) litt frustrert i gårkveld, men det er hva det er jo :P hehe.

Vi har vært på kjæreste/harry/shoppingtur ;-) Kjempekoselig :-)

Har hatt full jobbhelg, vært på øvelse fra morgen til seint på kvelden :) rimelig sliten...

Baka med lillejenta og tok det med til mine foreldre på lørdag. Og så var vi stort sett ute i hele går. :-)

Lørdag var jeg i bursdag til ei venninne, kjempekjekt å møte henne igjen, bor 1,5 time unna.
Søndag tolket jeg på avslutningsgudstjeneste for bønneuka i en fullsatt Oslo Domkirke, veldig spesiell opplevelse :)
Utslitt nå, har vært på svømmetrening i dag, og sovet resten av dagen

Helgen har vært fantastisk! Vi har fått gjort så mye som skulle vært gjort, finnes det noe bedre følelse??

Skal blandt annet snekre endel her hjemme før lillemor kommer, så vi har fått handlet inn alt vi trenger der, også har vi malt soverommet hennes :-) Har store planer for det rommet (det har vi vel alle) og gleder meg til å fortsette!

Søndag ble det en svensketur på oss, da vi måtte hente noe verktøy som skal brukes neste helg.. Fikk handlet inn masse mat, og spart masse penger :-)

Som jeg ser at fler her gjør, så sliter jeg også noe fryktelig med ryggen. I dag måtte jeg dra fra kveldsvakt på jobb, så blir nok en tur til legen i morgen.. Frykter bekkenløsning da det bare eskalerer og skyter nedover i hofte/rumpe, men krysser fingrene for at noen med magiske hender kan brekke og knekke og sette ting litt på plass :-)

HA EN FIN UKE ALLE SAMMEN!! :-)

Hadde en etterlengtet fridag på lørdag og da dro vi på bading. Lille 3åringen vår har begynt å prøve seg på å svømme uten armringer. Svært stolt mor kan man si:D

Søndag var vi på kalkunmiddag hos foreldrene mine og ute og akte litt på det lille vi har av snø:)

Forrige helg skulle jeg på bursdag, men følte meg ikke så bra, endte med at jeg sloknet og sov mesteparten av tiden. Så ikke så begivenhetsrik helg :P

Back
Topp