Helgen skal tilbringes..

Sess1976

Forelsket i forumet
på Karmøy for min del..[:D] Skal besøke en venninde som har bosatt seg der. Gleder meg stort til å se tvillingene igjen som jeg er fadder til. Skal bli godt å komme seg litt bort og koble av fra hverdagen som går med på mye tenking. Få tiden til å gå litt fortere..ikke lenge til påske heller nå...og vips så har vi April måned...Juhu.
Men først en langhelg til Karmøy...[:D] Så jeg blir ikke her inne i helgen, så derfor vil jeg ønske alle dere hyggelige damer en riktig god helg...[:)] 

Det hørtes koselig ut! Jeg for min del skal nedover til Bærum i morgen. Storesøsteren min fylte 40 i går og i morgen skal vi overraske henne med fest. Gleder meg til det, tror nok ikke hun forventer å se meg og mannen min på den festen (når hun forstår at det er fest). Hun tror hun skal ut og spise middag med sin kjære [:D] Så, i morgen blir det en lang biltur på oss da.. tror vi tar turen over Østerdalen og håper på bra føre..

Høres koselig ut, deilig å komme seg bort litt også. [:)]
Vi skal i bursdag imorra, ei venninne av oss som har bursdag på skuddårsdagen. Ho blir 7 år ( 28 ), hehe...
Jobbe litt i kjeller'n på lørdag, skal lage kjellerstue. Ellers bare kose oss med god mat og kanskje ett glass vin eller to.

Ønsker alle en riktig god helg.

Så koslig da kos deg med tvillingene og gi dem også en klem fra meg. Det er riktig det du sier snart er det april og vi kan starte opp igjen med vårsol og det hele, det sies at det kan være høyere prosent med sjanse for å bli gravid i de lyse gode månedene våre[:D]

Back
Topp