Helgebabbel

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og goood helg!
Jeg har vært hjemme hele uken bortsett fra i dag og i morgen som jeg også skal jobbe. 
I går var vi på hunderfossen med ei venninne og gutten hennes og storkoste oss =) 
Ble mye egenlek på gutta da vi gravide mødre ikke orka så mye

De siste par dagene  har bekkenet mitt blitt utrolig kranglete og jeg er skikkelig sur og grinete pga det! 
Skal til legen på tirsdag, får høre hva de sier der. Har to vakter igjen neste uke også før jeg ikke har noen andre forpliktelser og har veldig lyst til å holde ut det lille jeg har igjen... Blir lang nok ventetid frem til termin uansett egentlig. 
Ellers i helgen har vi kanskje tenkt oss på kino på søndag og se Madagaskar 3, hvis Teodor vil! =) 
Ha en fin helg!!!
 
Hunderfossen hørtes gøy ut. :) Egenlek er ofte det barna har mest lyst til når de er sammen med andre barn har jeg funnet ut, så jeg har i alle fall ikke dårlig samvittighet for å sitte og skravle med de andre mødrene, selv om jeg er både sprek og absolutt ikke gravid.

Veldig kjedelig med bekkenløsning. Kjenner godt til hvor surt det er å ikke klare mer med to dager igjen. Da jeg var gravid med Felix ble jeg sykemeldt med 1 dag og noen timer igjen til permisjon. (Sendt hjem fra jobb av en lege jeg jobbet sammen med.) Der og da føltes det som et nederlag, selv om jeg visste at hun hadde rett. Håper det går litt bedre med deg. :)

Kos dere på kino! :) Gleder meg til skravlebøtta mi greier å sitte stille så lenge at vi kan gå på kino. :P

Oppvaskmaskinen vår gikk i stykker på torsdag, noe som er veldig traumatisk for meg. :P I tillegg så har vi prøvd masse forskjellig for å se om den kan fikses, så vi har ennå ikke kjøpt ny. Nå sitter jeg og lurer på hvordan folk overlevde før i tiden da alle måtte vaske kopper for hånd. Pluss på at lillesøster har sluttet med bleier litt for tidlig, så synes jeg ikke at jeg gjør annet enn å vaske kopper, vaske gulv, og vaske klær. Jeg jobber veldig mye denne uken, og i går tok jeg meg selv i å ikke forstå hvorfor kollegene mine klagde på at det er travelt på jobb. Eneste jeg klarte å tenke var at "hva er problemet deres egentlig, det er jo ikke en gang noen som tisser på gulvet her." Håper alle andre har en litt roligere helg. :)
 
Formen var heldigvis bedre i dag! Så kjedelig med kaputt oppvaskmaskin! Oppvask er det kjedeligste jeg vet av husarbeid :-/
 
Hei, hei :)

Nå har vi kommet oss hjem fra ferie, og har hatt en kjempefin uke i Kristiansand

Vi har hatt finvær alle dager utenom en, og vært tre dager i dyreparken og badeland :)
Barna har kost seg veldig, og det var veldig deilig at de hadde flere og leke med. Det var 6 barn tilsammen, og huset vi leide passet veldig bra for 3 familier, med mange soverom og god plass :)  
 
Hei, hei :)

Nå har vi kommet oss hjem fra ferie, og har hatt en kjempefin uke i Kristiansand

Vi har hatt finvær alle dager utenom en, og vært tre dager i dyreparken og badeland :)
Barna har kost seg veldig, og det var veldig deilig at de hadde flere og leke med. Det var 6 barn tilsammen, og huset vi leide passet veldig bra for 3 familier, med mange soverom og god plass :)  

Nå er vi kjmepeslitne og gruer meg til å sette igang ryddingen og vaskingen av klær....

Fru H: kjedelig at bekkenet ikke er helt bra, får håpe du er sprek nok til å jobbe ut. Jeg måtte gi meg en uke før perm da jeg gikk gravid med Eveline....

Sukertopp: Så kjedelig med ødelagt oppvaskmaskin, det klarer man seg ikke uten. Så flink hun er som vil slutte med bleie, men kjedelig med mange uhell :)

 
Herlig med Dyrepaken da! Var Badelandet bra? Høres veldig genialt ut med feriehus :-)
 
Åååå sommervær! Det er så deilig og varmt at vi alle måtte i skyggen nå! Teodor ligger under prasollen og ser litt vennebyen på iPad, mannen ser litt sykling på tv og jeg strekker meg litt på sofaen etter å ha klargjort middag. I dag prøver jeg meg på en helt ny "rett" ! Har laget tsatsiki og gjort klar grillspyd med "kjøttkaker" på! Blandet karbonadeig med paprika, vårløk og diverse krydder og et egg og klemte passe klumper rundt grillspyd :-p kunne jo ikke ha kjedelig inne-kjøttkake-middag i sola! Så nå er jeg spent :)
 


Fru H skrev:
Herlig med Dyrepaken da! Var Badelandet bra? Høres veldig genialt ut med feriehus :-)



Badelandet var veldig bra :) Vi fikk veldig bra vær den dagen også, så det var deilig å bade ute. Var der i 4 timer og skulle gjerne ha vært der lenger! Eveline var til og med i vannet i over en time :)
 
Så herlig! =) 
Har ikke testet det ut enda vi, kanskje til neste år =) 
 
Back
Topp