helge-skravlings

Tutta

Elsker forumet
noen flere som er fødeklare her?? er 39 uker i morgen, er ikke drittlei eller noe pga.selve svangerskapet, selv om det absolutt ikke er noe feriemodus å være såpass gravid. men jeg vil SE snuppa nå, samt ikke gå over tiden/bli satt i gang/få stort barn osv... tenker liksom at hun kan komme i helgen eller ila. neste uke, hadde passa utmerket ;):cool::) har ei snuppe som har bursdag mandag, så i morgen blir det gulvvask :smiley-chores020 og kakebaking, har liksom våget meg til å invitere på kaffi mandag ettermiddag jeg:confused::) i dag skal jeg meget lite. bare det vanlige styret hjemme med klesvask :smiley-chores011, smårydding og diverse. nå er det fyr i ovnen og latte-tid på mor, mens min bedagelige prinsesse har planta seg godt i soffan, her elsker vi helg :cool05

hva styrer dere med da?

Jeg er 37 uker og klar for å hilse på junior:) Har vært heldig hele svangerskapet, men begynner likevel å bli lei av å vente på fødsel. Men samtidig så har jeg 3 eksamener rett før termin, så jeg skulle helst ha rukket de først :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Går rundt å tripper å venter på at riene skal ta seg skikkelig opp! WÆÆ! Jeg satser på å se lillegutt i løpet av helga. Håper det ikke stopper opp nå ;)

oi så spennende... kjenner jeg blir missunnelig her altså :p

Back
Topp