Oi oi oi! Kjenner meg ganske heldig etter å ha lest om deres samboere. Makan til oppførsel. Det der hadde jeg rett og slett ikke funnet meg i. Nei gitt. Her er man 2 om ting, og er man ikke med på det, får man finne seg noen andre å dele livet med. Skjønner at det er enklere sagt enn gjort altså, men sånn skal man jo ikke ha det. Merker etter å ha lest dette, at jeg skal prise meg lykkelig over samboern min ( var lykkelig før også altså :) ), som er veeldig engasjert og omsorgsfull og som forventer å få bli med på alt av legebesøk, husstell, middag ( han eelsker å lage mat, og er faktisk veldig flink også), aldri vært borti makan til handymann ( skikkelig mannemann), med masse driv og arbeidslyst, + at han liker å sy-haha.. akkurat nå driver han og syr ny kallesje til båten vår som vi kjøpte ifjor. Jeg føler med dere som sliter med deres samboere, men følte nå for å skryte av min. Håper ikke dere følte at jeg prøvde å " gni det inn", var ikke min hensikt i det hele tatt. Håper det ordner seg for dere.
Akkurat nå er jeg på jobb.Har nattevaktshelg på sykehjemmet jeg jobber på, og gleeder meg til å komme hjem å legge meg i mårra tidlig.