Helgaplaner jenter??

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Så hva står på tapeten i helga jenter?? Her er det egentlig ikke lagt store planene. Formen er ikke på topp i dag, så blir vel rolig i dag tenker jeg :p

Jeg og mannen skal ut i kveld :) Ungene skal til svigers å overnatte og vi skal ut å lufte oss litt i lag med noen venner :) Vi får se hvor lenge trøttestrømpa holder ut, er ikke akuratt den mest energifulle for tiden :p Ellers skal jeg og ungene ut å handle litt nå, må jo ha lørdagsgodt!!! ;) håper formen din kommer seg!

Jeg og mannen skal ut i kveld :) Ungene skal til svigers å overnatte og vi skal ut å lufte oss litt i lag med noen venner :) Vi får se hvor lenge trøttestrømpa holder ut, er ikke akuratt den mest energifulle for tiden :p Ellers skal jeg og ungene ut å handle litt nå, må jo ha lørdagsgodt!!! ;) håper formen din kommer seg!

Så koselig da :) Satse på du glemmer trøttheten litt i kveld :p Takk for det :) :) Håper den kommer seg litt utover dagen ja :)

Jeg skal på HIPPIE PARTY idag! Og jeg gleder meg masse :D Lenge siden jeg har gledet meg så mye til noe :)
Imorgen skal jeg og mannen i bursdag til en venninne, blir veldig hyggelig da hun også er gravid og bare litt lengre enn meg :)

Jeg skal være med tantungen min på 4-års bursdag!! :))

Hippie party og ut på byen! Høres kjempekoselig ut :)
Her blir det søndagskino - og forberedelser til neste uke på jobb (... men liker jobben min så det er egentlig ganske morsomt. Har fått fiksa utstyret mitt også, så det føles som om jeg har tatt vårrengjøringen!)

:D

Her skal det jobbes i helga. Heldigvis to seinvakter, så kan jeg sove lenge. Får besøk av ene tantebarnet mitt snart, skal være over helga. Blir koselig ja.

Formen min er så mye bedre om dagen, at nå tar vi igjen det tapte :P I går hadde vi besøk av venner, i kveld skal vi ha besøk av venner og i morgen kveld er vi invitert til noen venner :P Kjører meg vel helt ut nå da ;) Verdt det, kjenner jeg :D Deilig å føle seg litt oppegående igjen!

Her blir det GRILLINGS!! :D Muligens vi skal pusse opp en gammel spisestue vi ikke har fått gjort enda, stoler, bord og slagbenk. Må pusses og males :) Kanskje lurt å benytte muligheten når det er så fint et vær :) Ellers ikke de store planene.. God helg!! :)

Vi får besøk av pappa i dag, så skal vi planlegge oppussingsprosjektet vi skal i gang med siste uka i mai og første uka i juni :-) Skal planlegge siste detaljer og gjøre klart det vi trenger for å avklare dt siste med banken. Må også finne ut av alt vi trenger for å kunne begynne velge ut gulv, baderomsinnredning, vedovn/peis, baderomsplater, smartpanel etc.Håper vi finner noe fint :D

Ellers har vi ikke noen spesielle planer. Var med og arrangerte lønningsquiz på jobben i går kveld, så jeg er litt småsliten i dag :-)

Vi har vært mye ute i dag, dro en tur til Kvalvik fort, er et turområde her ute med bunkerser og div. fra 2.verdenskrig.
Grillet oss lunsj der ute før vi dro hjem. Her har vi spilt både ludo og den forsvunnede diamant :)
Nå blir det bare kos resten av kvelden. Har ingen planer for morgendagen enda ;)

Vi har vært ute og gjort litt ymse ærend i dag. Skal selge leiligheten vår nå og det er litt småplukk som må fikses til visning. Har ingen planer for morgendagen, men blir nå i alle fall en luftetur med mini og kanskje en tur ut til svigers :)

fullstappa helga, denne helga. svigermor, svoger og niese kom på besøk i går og skal være til mandag :-) vi bor i Trøndelag og de i Tromsø så det er ikke veldig ofte vi får truffet de...
har først vært i byen noen timer og svigermor bare måtte kjøpe noe babygreier så da ble det en søt hvit body og en brun innejakke, det eneste nøytrale vi fant hehe
og svogeren kjøpte kaptein sabeltannskuta til gutten på 2,5 år så det blir stas :-)

resten av dagen ble tilbringt hos min andre svoger med familie som bor rett i nærheten her :-) en superkoselig dag, men nå er jeg sliten kjenner jeg og bekkenet verker kraftig.

I morgen blir det litt mer farting, så en tur i skogen bortenfor oss her og resten av dagen blir "rolig" her hjemme :-)

Snuppa er hos min mor, så denne helga har vi vært kjærester;);) Ute og spiste i går og besøk hos et vennepar i kveld;) Veldig koselig!!!!

Back
Topp