Helg.. ;)

Drømmefangeren

Glad i forumet
Ka skal dokker gjøre i kveld og resten av helga? [:)]

Æ vant ei flasske vin på jobb idag.. Så tenkte å kanskje sprette den med en god film eller nokka[:)][;)]

I dag skal jeg bare nyte tanken på at gubben skal stå opp tidlig i morgen. Spise tacoboller som jeg lagde tidligere og fortsette og øve på selbu strikk! [:)] Gleder meg til jeg kan nyte litt vin igjen, istedet for å prøve å bare spise sunt (å kanskje ikke legge på seg 25kg igjen?!).
Har en haug med filmer på tv pcen, lastet ned en god del oscar vinner filmen. Har ikke peiling på hva som går og hva som er bra sa da gjorde jeg det slik. Har også en måneds abbonemagn på maxdome så har jo veldig mange episoder av "Halv åtte hos meg" å se da [:)][;)]

Hehe.., hørtes ut som en spekkfull kveld med planer det ;) Kos dokker masse masse masse!!!

ORIGINAL: Frøbel

har også lyst på vin! Tror jeg må kjøpe en dunk som jeg har stående...flaskene  blir aldri åpnet...

Jeg skal lage taco til sambo kommer hjem 22.30. Han skal jobbe hele helga, så jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre. Kanskje jeg og Erling får oss en sledetur i stallen [:D]

Hehe.. pleier som regel å ha dunk her også, men i det siste har det faktisk gått på flasker.. greit det når man ikke trenger å spare på innholdet i dagesvis for å få det drukket opp :p

hørtes koselig ut maria:)  syns det høres så koselig ut når folk skal drikke vin[8D] men æ lik det jo ikke[8D] men hvitvin like æ da så det trur æ at æ skal unne mæ når lille  e komment ut å æ kan drikke det [:)] for æ har ikke smakt det sidn 18årsdagen til thomas [&:][8D]

her har æ akkurat fyrt i ovn å guuud kor deilig det e å fyre i ovn altså Æ ELSKE DET[:D][:D][:D] eller e lillemor lagt etter en utrulig grinat ettermiddag alt va vest galt ikke fikk æ leke med ho får æ gjor bare gale ting:P men etter et bad å litt springing i bare rompa mens æ satt på golvet å gjedde ho grøt mens ho sprang rundt mæ så va o ganske mye blidere[:)]

men nu e ho i sæng å æ vente på mannen som e på jobb ellers så blir vell helga å ta det som den kommer[;)] 
thomas skal på jobb i mårra ettermiddag/kveld men fri på søndag så vi skal sikkert ut med lillemor i hælga for ho elske å være ute:) ellers skal vi prøv å kose oss:) å fyre i ovn[8D] e næsten som å være på hytta[:D][:D][:D] 

Her blir det tidlig kveld med ostepopp, pepsi max og tv...Vondt i halsen og litt småsjæbby, så blir nok tidlig senga ja!

Mmmm..deilig med helg[:)]
Jeg og snupp er så og si alene hele helgen (igjen...[:'(]) Sambo jobbet døgn til i dag tidlig, skytestevne hele dagen i dag
og så på jobb igjen i hele morgen.
Dagen i dag skal brukes til masse kos og leking + husvask[&:] Fysj så kjedelig..
Også får vi besøk av svigermor etterpå.
I kveld når gubben kommer hjem skal vi kose oss med la-la-la-lasagne[:)]
Namme nam!
Fom mandag skal Leah fullt i barnehagen.. Gruer meg jeg! Men det går vel bra.

Back
Topp