Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tar meg nå en vel fortjent helg [;)] Skal prøve å holde meg litt borte fra forum noen dager for nå trenger jeg å tenke på noe annet [;)] Er så frustrert for tiden at jeg må roe meg litt ned. Ha en god helg alle sammen [:)][;)]
Jeg forstod ikke dette i starten, at alle klarte å følge med på alt som ble skrevet. Nå vet jeg hvor vanedannende dette er [:)][:D] Det er hyggelig å ha dere her synes jeg. Kan spørre om alt, lette på frustrasjonene og forhåpentligvis dele på den største gleden: å bli gravid [:)][:)]
Min samboer truer med å si opp bredbåndet....Han syns at jeg bruker mye tid her inne, men man må jo følge med [:D][:D] Vi har avtalt at oktober er måneden der det skal skje for alle oss som vil bli gravide, så nå er det snart i boks [:D][:D][:D]
Hehehe..[:D][:D] Ja det kan fort bli mage timer her [:)] Får håpe samboeren fortsetter med å være snill da, ikke finner på noe sånt tull [;)][;)] Fortalte min at jeg ikke klarte å være lengere borte, fikk da spørsmålet: Er du blitt avhengig?" Og det stemmer vist [:)][;)][:D]
Det fins verre ting å være avhengig av!! Jeg har kutta ut røyken så da syns jeg at jeg må få lov til å være hekta på dette forumet. Dessuten er det en fordel for han også; han slipper å få tuta ørene fulle av babysnakk [:D][:D]
Vet du, jeg er så enig så enig. Du har jo vært kjempe flink til å slutte å røyke [:)] Gutta har ikke godt å bli tuta ørene fulle, blir nok litt redd over at det går ann å ha så mange tanker om temaet [:)][:D][;)]
Det å roe seg ned er ikke lett nei [:)] En blir så opptatt av å bli gravid at det noen ganger kan være lurt å få noe annet å tenke på. Holde seg borte fra forum en liten stund, ikke fordi en ikke liker seg her, men fordi en legger sa stort press på seg selv. Det var dagens lille moral [:)][:D][;)][:)]