M
Moderator Irene
Guest
Hva skal dere finne på denne helgen?
Her blir det nok hyttetur tenker jeg
Her blir det nok hyttetur tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I helga er den o'store pop the news-helgen. Ungene får en pakke med t-skjorter hvor det står "jeg skal bli storebror/søster" på, og hvert sitt ultralydbilde av mini. T-skjortene skal de ha på når vi skal i bursdag til det minste tantebarnet mitt i morgen, så får vi se hvor lang tid det tar før noen reagerer. [emoji28] Bare litt synd at pappa er bortreist, for det er hans reaksjon jeg er mest spent på. Om noen har tips til hvordan jeg skal gi ham nyheten, så tar jeg i mot med takk! Vil ikke vente til han kommer hjem, for da får han gjerne høre det via via..
Jeg ringte venninna mi og inviterte henne i barnedåp i juli..
"Hvem skal døpes???"
"Njaaa.... vet ikke helt ennå.."
"HERREGUUUUUUD!!! Er du graviiiiiiiiiiiid???"
I helga er den o'store pop the news-helgen. Ungene får en pakke med t-skjorter hvor det står "jeg skal bli storebror/søster" på, og hvert sitt ultralydbilde av mini. T-skjortene skal de ha på når vi skal i bursdag til det minste tantebarnet mitt i morgen, så får vi se hvor lang tid det tar før noen reagerer. [emoji28] Bare litt synd at pappa er bortreist, for det er hans reaksjon jeg er mest spent på. Om noen har tips til hvordan jeg skal gi ham nyheten, så tar jeg i mot med takk! Vil ikke vente til han kommer hjem, for da får han gjerne høre det via via..
Send han et bilde av ungene med de nye t-skjortene på?
Ja, det ble så vi filmet seansen da ungene åpnet gavene, og så skal vi sende ham videoen. [emoji28]
Det hørtes skikkelig godt ut!!Har invitert familie på fårikål-middag i morgen[emoji6] Til dessert blir det tilslørte bondepiker. Skikkelig høststemning! [emoji260]
Jeg ringte venninna mi og inviterte henne i barnedåp i juli..
"Hvem skal døpes???"
"Njaaa.... vet ikke helt ennå.."
"HERREGUUUUUUD!!! Er du graviiiiiiiiiiiid???"
Her har vi gjort en hel drøss med ærend og titta på barnevogner i butikken i byen. Liker å titte jeg, bare SÅ kjedelig når jeg spør min mann hvem han synes er finest og han ikke bryr seg litt engang.. "like fine alle sammen" ja særlig!
Han brydde seg fort når jeg nevnte prisforskjellen på vognene da
Må få høre reaksjonen da