Helg:)

jepp :p men husker det tydlig for hadde nettopp flyttet dit og jeg kom på sykehuset for også for jeg fikk den som bagasjebrettet til tresykkel er festet i oppi hufsa da broren min kjærset i meg. heldigvis ble det bra etter å blitt limt sammen der nede, men måtte nesten sy :p
Au au au au au! Det hørtes ikke bra ut!!
 
Hehe, ok...Skjønner. Hender det blir en forandring eller to her også, men er stortsett flinke og holder oss til menyen:D;)
mannen er så glad i grillet kylling på butikken skjønner du xD
 
Kylling er godt det, for all del. Selvom jeg da foretrekker kyllingfilet;) Ingen grønnsaker i det hele tatt?:p
gulerøtter bare, revet ikke kokt eller stekt xD
 
Hehe, jaja. For all del revet gulrot er godt det...men kjedelig i lengden da:p Glad mannen min spiser litt mer;):p
jeg og snuppa spiser alt :) uten om søtpotet xD
 
Hehe, ok:D Søtpotet er ikke noe særlig nei, enig der:p Lagde søtpotetmos til hele gjengen her for lenge siden, slo ikke an gitt:p
jeg og laget for lenge siden :p æsj!! xD
 
god helg :D titte rundt på nye visinger og begynne å pakke ned ting vi ikke bruker i hverdagen evt kvitte oss
med ting for er så mye bedre å ta det nå enn alt når vi flytter :)
 
duda? :)
 

I morgen har jeg d-vakt, mannen skal på hytten å måke av snø på taket og guttungen er med farmor og søskenbarna så lenge så kjører jeg å henter etter jobb. Taco, film og snop på kvelden.
Søndag er det selskap til tanteungen som blir 9år:D
 
Back
Topp