Helg...

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Vi har skikkelig familiebesøk helg vi. Skal avgårde i bursdag både imorgen og søndag..
Så skal resten av helga brukes på kosetid og sortering av klær og ting vi ikke trenger.. :')

Hva skal dere i helga?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så kjekt da! :)

Her går ofte helgene i besøk altså. Besteforeldre og oldeforeldre skal ha besøk. Ellers bruker vi å enten gå på badet eller kino med storesøster. Men deilig å ha tid til å slappe av litt også. Er ikke alltid rom for det i timeplanen gitt :p

Her er det familiebesøk søndag. Jeg skal bake oreo og ostekake i morgen kveld. Men først skal jeg og femåringen på kino mens mamma skal på trilletur med lillemann :)



Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er mannen ute i kveld med noen kompiser, imorra på dagen skal vi bare tuste og kose oss alle 3, mens imorra kveld skal jeg på vinkveld til ei venninne, å søndag er har vi 0 planer, bare slappe av å kose oss:) Som regel er det stille å rolig i helgene for oss, ikke ofte noen av oss er ute lengre men tror det trengs en liten luftetur både for mannen og meg innimellom ;)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er mannen ute i kveld med noen kompiser, imorra på dagen skal vi bare tuste og kose oss alle 3, mens imorra kveld skal jeg på vinkveld til ei venninne, å søndag er har vi 0 planer, bare slappe av å kose oss:) Som regel er det stille å rolig i helgene for oss, ikke ofte noen av oss er ute lengre men tror det trengs en liten luftetur både for mannen og meg innimellom ;)

Helt klart! Jeg har ikke helt det samme behovet lengre, men neste helg skal jeg i 30 årsdag. Gleder meg! Stikkord som gleder: alenetid på badet, kjole, vin og latter med gode venner :) Er utrolig deilig innimellom ;)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Helt enig!:)
Det må til innimellom;)
Deilig og bare være 'seg' for en stund, å nyte timene for seg selv med gode venner ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I dag var vi på trilletur sammen etter han var ferdig på jobb. Så har vi bare spist taco og slapper av :) i morgen skal vi på senteret å handle litt, kaldt i Oslo. På kvelden skal jeg på konsert, noen jeg kjenner som skal spille :) ha middag først her med jentene og champagne :) søndag blir det stille og rolig ;)
 
Her skal jeg gjør fint lite. Trene i morgen og søndag, men utover det så tror jeg vi holder fortet hjemme. Er så innmari kaldt i tillegg til vind ute så er ikke noe særlig å trille tur heller.

God helg :)
 
Idag har vi hatt film og spill kveld. Knerten, lotto og uno;) kjempe kos:) i morgen formiddag skal eg hjelpe min bror å flytte før vi skal spille fotball med en kompis og sønnen.. drar sikker til de eller oss etterpå og ikkje gjør på så mye mens barna leker;) søndag har vi forløpelig ingen planer meen tipper at vi finner på noe då også;)

God helg alle sammen ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Første helga på lenge uten noen planer...digg :) Idag har vi spist en god frokost og spilt klovnespill og lotto med storesøster. Nå skal far og datter opp i lysløypa så storesøster får prøvd skiene igjen, mens jeg skal rydde i ett berg av usorterte klær på soverommet vårt. Lillebror sover dagens andre lur :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her har jeg lagt syk siden onsdag,har heldigvis ikke hatt feber siden i natt,så satser på å være på bedringens vei....
Tett og hoster,men det overlever jeg:)
Ellers skal jeg bruke helgen til å kose med mann og barn og hente meg inn igjen,før jobb igjen på mandag.
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Her har jeg lagt syk siden onsdag,har heldigvis ikke hatt feber siden i natt,så satser på å være på bedringens vei....
Tett og hoster,men det overlever jeg:)
Ellers skal jeg bruke helgen til å kose med mann og barn og hente meg inn igjen,før jobb igjen på mandag.
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
God bedring♥ kjipt å være sjuk:mad:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp