Helg;);)

Frisøren87

Glad i forumet
Har dere planer for helga?

Hete det avslapning på høgt nivå i kveld :) imårå ska me i bursdags selskap, men først en tur på polet å kjøpa alkohol fri vin søndag ska eg ta ungene me t ei vennina å kosa meg .. Mannfolkå ska på fotball kamp

Ikveld er det avslapping med pledd, tente lys, potetgull og film på tv :) Resten av helgen skal brukes på besøksrunder til besteforeldre og venner, samt skriving av oppgave :) GOD HELG ALLE SAMMEN :D

I helgen skal jeg kose meg med barn og mann :) også skal jg få stellet litt på romme til jentungen da huseierne endeligh har fått fikset det hersens takvinduet:)

Denne helga skal jeg bare bruke på meg selv, og nyte det spennende som er på gang. :) God helg alle sammen!

Her blir det full fart med selskap hele helgen :) Storebror har bursdag på onsdag, men blir feiring nå i helga :)

Denne helga skal jeg ikke en verdens ting og det er deilig <3 Både jeg og mannen har fri og det skal nytes :)

Skal slappe av så mye som mulig, og prøve å samle litt energi. Helt tom for energi etter at jeg har vært så mye sjuk, hangler fortsatt litt. Frihelg og høstferie gjør seg virkelig nå!

Back
Topp