Helg :):):):):)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Helga er det einaste som redder meg, så eg skjønner kva dag det er ;)

Kva skal du i helga??:):)

Haha, enig :p Vet ikke helt hva jeg skal i helgen, men forhåpentligvis finner vi på noe koselig :)

Hva skal DU da? :p

Tenkte eldste skulle få vere med på pizzalaging i etter barnehagen :) i morgon har vi ingen planer, men dersom nikolai sover like lenge i morgon som i dag blir det nok ein tur ut :) og søndag kjem brødrene mine på besøk :) vi skal skrive ferdig ein tale til pappa, som skal feire 50årsdagen sin neste helg :)

Faren til de to yngste flytter ut nå i helgen, så her blir det pakking, bæring og ommøblering hele helgen.

Ikke så dumt å holde seg opptatt når jeg attpå har klart å legge røykesluttdatoen til i dag.

Lykke til!! Ikkje akkurat den beste helga, men det blir nok kjempegodt når begge deler er overstått!!

babysvømming dag, karnevall i morgen og så husarbeid, og xbox på kvelden

Takk sorciere_, har ikke gledet meg til helgen, men det skal bli veldig godt likevel.
Sånn som det er nå så føler jeg meg som en gjest i eget hjem og det er ikke noe kjekt.

Nei, det trur eg på... :/ Ja, blir nok på mange måter vondt og vanskelig i tida etterpå også, men det går seg til.. korleis er humøret hans om dagen då?

tja, det er veldig opp og ned. Heldigvis er han flink til å ikke ta det ut på ungene, men det går på meg desto mer :(

Denne helgen skal jeg jobbe faktisk, første jobbhelg på veldig lenge. Gleder meg og gruer meg.

Helga startet på do , håper det er forbigående. :( måtte derfor avlyse venninnefrokosten jeg skulle ha i morgen. Får håpe jeg kommer sterkere tilbake. ;-)

God bedring!! Kroppen din er vel litt ekstra utsatt, fordi du nettopp har vert sjuk :( imunforsvaret er litt slitent. Biola med blåbær :)

Takk takk. Er bedre i dag så var nok en slik 24 timers bug. :D Kunne nok ha hatt venninnefrokost i morges, men hadde jo vært dumt hvis jeg ikke var frisk og smittet alle de fine venninnene mine.;)

det er sant :) Eg synes det er betre å få avlyst, enn å komme og vite at eg kan bli sjuk :P Når eg er i jobb er imunforsvaret mitt ganske så bra, sia eg møter på allslags bakterier ifrå andre.... Men no som eg går heime får eg ikkje den strømmen av bakterier som eg pleier, og er dermed meir utsatt :)

På fredag var jeg hos en venninne og så på film (den sto på pause i en time mens vi skravla før vi kom frem til at vi ikke orket å se den ferdig). I går hadde vi mamma på besøk på middag på ettermiddagen, og så puttla jeg og min kjære med litt forskjellig nede i hobbyrommet utover kvelden (nei, ikke SÅNN!). I dag har vi vært på middag hos et vennepar :)

Igår hadde vi besøk av en venninne og hennes tre barn på 2,5, snart 7 og 13 år(stedatter) :D Snuppa som ikke er vant til så mye liv i heimen skjønte ikke helt hva som foregikk, men likte oppmerksomheten ;) Idag har vi sett på VM, og vært hos svigers på middag :)

Back
Topp