Helg!

Melody

Forelsket i forumet
LANGhelg for min del :) Har fri fra jobb på mandag, så tenkte eg skulle nytte tiden godt og endelig komme meg til frisør igjen ;) og kanskje begynne å tenke på gravid klær (kan jo ikkje påstå at shopping er kjedelig) ;) hehe
Og idag hadde poden vår bestemt seg for å sove til kl var ca 9!!! O du hendelse så herlig!
Ivertfall til eg såg formen hans... 39 i feber, og brenner opp.
Så vi har ligget under teppet å sett på Disney i hele dag.
Må si det var en ny opplevelse med tanke på tempoet hans til vanlig ;)
Så vi fikk frokost "på sofaen" av far i hus, og nå ligger poden litt oppladning.
Etterpå må eg nesten ned å handla noe lørdagsgodteri. 
Sånt er lov når man er sjuk... og gravid ? kremt, fikk ivertfall fryktelig lyst på sjokolade! ;) tihi

OG se der- SOL ute og 15 uker på vei idag ifølge BV :)
Herlig!!

Hva skal dåke bruka helgen på ? :)

høres ut som du har ei fin helg, viss en ser bort fra poden sin sykdom ;))
her blir det kos med jenta, litt rydding og vasking i leiligheten, klesvask og generell avslapping :)

Det høres ut som en hærlig kose helg for uten om at lillingen som er syk. Her er jeg imega elendig formså passer på sofan i dag ja:( å mann å datter er heldigvis så snille å lar meg få sove å slappe av så jeg kanskje er i form til senere. Da skal vi næmelig på juletrefest på jobben til svigermor..:)

her er det oppussing av bad på mannen stakkars, han fikk endelig begynt nå som jeg kom meg opp klokken 12 og kunne ta over snuppa (som akkurat hadde lagt seg hehe).
Takk gud for driftige mannfolk sier jeg bare, når gravidkroppen ikke er helt med meg :)

Back
Topp