HELG !!

Bella_

Gift med forumet
Skulle bare si GOD HELG til dere alle Juli-damer !!

Nå står min Kjære på kjøkkenet og lager en KaffeLatte (med koffeinfri kaffe of course;) Og popper popcorn, Mmmm :-D Så er det Tv-kveld !! 

God helg til deg også. Her blir det snart hjemmelaga pizza og julebrus :) fantastisk :)

Caymaz skrev:
God helg til deg også. Her blir det snart hjemmelaga pizza og julebrus :) fantastisk :)

Lyder LEKKERT !! :-)

:)

her sitter jeg, surfer litt på nettet, mannen ser på tv. Jeg er bare så glad for at det ble positiv test denne gangen! Håper bare det holder, jeg mistet i uke 6 i sommer... da må det vel være større sjangse for at det går denne gangen tenker jeg.

Herlig med helg ;)

Caymaz skrev:

. God helg alle fruer:) her sto akuratt d samme på menyen :)

Håper dere har fått en fantastisk start på helgen damer:) Selv har jeg jobb helg så er ikke lenge siden jeg kom hjem nå,skal bli godt å få sove snart ja:)

sambo er bortreist, så nå skal eg og min lille  gutt på 18 mnder snart trille tur til byen og handle julepynt og julegaver

go helg !

God helg til dere :)
Her ligger jeg på sofaen etter en søvnløs natt og er kjempe kvalm og håper det går over snart så jeg kan begynne å gjøre noe her hjemme :) mannen er på jobb og ungene koser seg med kaptein sabeltann!

Her har vi nettopp kommet hjem fra lekeland, kjempekos og slitsomt, så kvelden blir nok lat etter at snuppa har lagt seg :)

God helg:)

her er det heima kos, samo skal jobbe i kveld så eg skal nyte kvelden med å lage kort og trykke på dataen;)

Back
Topp