HELG!!!

sånja

Gift med forumet
Svigers har tatt med seg snuppa på hyttetur til i morgen. Hadde egentlig håpa hun kun være der hele helgen mens vi er på føden, men tror ikke denne babyen har tenkt seg ut med det første..[:'(][8D] Så jeg har offisielt gitt opp håpet om å få før termin, selv om det er ei stund til..

Nå har jeg marinert biff og poteter, som vi skal spise senere med soppstuing og maiskolber til! *Sikler*
Og ikke minst så skal jeg sove leeenge i morgen!![:D]

Mannen skal spikre opp kledning på huset, så blir det vinduskarmer og lister i neste uke!!! Weeeee!!!!![:D][:D][:D]

Hva er deres helgeplaner da??

Høres godt ut med en barnefri dag. Hadde ikke hatt noe i mot å sove leeenge i morgen..

I morgen skal vi ut i arna på familiedag med tryllekunstner, postmann pat og brannmann sam biler, mini cafe og diverse andre leker for barna. Blir kjekt =)

Resten av helgen skal vi bare slappe av =)

God helg! Jeg har lille lørdag i dag, for i morgen kveld er jeg på jobb[;)]

Snuppa er ennå våken, hun går her og forteller meg at utelyset på garasjen til naboen er sola[8D] Og hun NEKTER at det er ett utelys, det ER sola! [8D]

Skal se beat for beat i kveld, og bare kose oss! [:D]

Spis litt biff og poteter for meg da sånja! [;)]

Nå har mini akuratt lagt seg. Sambo skal på kino og jeg skal sitte hjemme [:D]
SÅ nå er alle te lys i stua tent og jeg skal snart finne en film og kose meg med cola og chips kansje.
Skal på jobb i morgen kl 0700 så blir ikke så lenge til jeg finner senga.

:)

Mannen "gikk av" med høstferie idag, så vi er klare for noe, men vet ikke hva. Har løse planer med naboen på søndag, og ellers tur fra onsdag av, men må finne på noe imorgen....men hva?

Ellers sitter vi foreløpig i "hver vår etasje" og sjekker mail og diverse, men regner med det blir en film etterhvert. Var en action på ønskelista til mannen, så jeg "kvinner meg opp" med et GLASS HVITVIN (gled dere gravide til det blir deres tur igjen...men jeg må skynde meg så jeg rekker det i goood tid før neste amming[;)])

Høres ut som dere har mange koselige planer!!

helg helg helg...

jeg håper d skjer noe snart til deg sånja[;)] skal se lillegutt kommer om ikke så lenge[;)]...

her driver sambo på å ordner hamburger[;)] formen er grei, ikke topp og ikke bånn... har spist en bolle i dag etter trekkingen. Så er nok oversulten... begynner å bli lei av å svelge ned blod (sorry)... lever enda på nada smertestillende da, skal spare det til i natt tenker jeg...

håper der har en gooodie kveld!

ÅÅåå så deilig!! Du må nyte en barnefri halv-helg, og nyte å sove gjennom natta for meg! [8D][:D]

ORIGINAL: KathMor

ÅÅåå så deilig!! Du må nyte en barnefri halv-helg, og nyte å sove gjennom natta for meg! [8D][:D]

Hehe.. Skal nyte det big time for deg også!!![:D]
Sammenhengende søvn begynner å bli en stund siden, men kan jo bare tisse litt, så legge meg igjen..[8D] Luksus!!!

Back
Topp