HELG!

*Kolibri*

Forumet er livet
Har dere store planer for helgen?

Her er jeg trøtt som aldri før, Theogutten min som har vært det sovedyret, skal nå ha mat hver time om natten!!Økedøgn?
Så planene mine i går og i dag avlyses for litt hvile[>:]
Er litt typisk at den ene dagen i året hvor jeg er gressenke blir jeg pjusk i formen, vesla blir et monster om natten(roligere i natt da) og Theo får økedøgn[&:]
Skulle i bursdag i kveld til en kamerat med det går ut..
Skulle på vennefest i morgen, men det går også ut[>:] Mor må hvile i stedet.
Men på søndag skal vi i dåp til datteren til bestisen min og jeg skal være fadder, så må bare lade opp batteriene til det[:)]

Håper jeg kan få begynt på forberedelsene til maleprosjektet mitt, evnt malt ferdig noen møbler i morgen[:)] OG jeg skal bake boller med vesla, da er helgen hennes vellykket[:D]

Hva har dere for planer i helgen?

Hørtes slitsomt ut vennen.

Hvor er Nils?

Kanskje du rett og slett ikke har så mye melk lenger om kvelden og natten.
Han er jo nå 4 mnd gammel hvert øyeblikk og krever kanskje mer mat.
Han er kanskje en mer matmoms en storesøster.
Gir du MME på kvelden eller?

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Hørtes slitsomt ut vennen.

Hvor er Nils?

Kanskje du rett og slett ikke har så mye melk lenger om kvelden og natten.
Han er jo nå 4 mnd gammel hvert øyeblikk og krever kanskje mer mat.
Han er kanskje en mer matmoms en storesøster.
Gir du MME på kvelden eller?

Tenkte jeg også på. Er kanskje mengden som har noe å si også. Kanskje prøve å gi ei flaske på natta?

han får en flaske før han sover om kvelden fortsatt..blander 130 ml.mme og han bruker å drikke opp alt. I går fikk han 130ml før hovedluren på dagen fordi jeg var så sliten og tenkte det gikk ut over melkeproduksjonen, han drakk opp alt sammen etter at jeg ammet han. Da han skulle ha kveldsmelken sin ropte plutselig vesla på meg for hun måtte på do så da ble matingen avbrutt og han sovnet.

Det som er rart er at han bare ligger ved brystet i 2 minutter, max 5 minutter..han rekker jo ikke bli mett da? han hiver seg rundt og virker helt uintressert[8|]
Gry: Han har vært på jobbtur, men kom nettopp hjem[;)]

ORIGINAL: kolibri

han får en flaske før han sover om kvelden fortsatt..blander 130 ml.mme og han bruker å drikke opp alt. I går fikk han 130ml før hovedluren på dagen fordi jeg var så sliten og tenkte det gikk ut over melkeproduksjonen, han drakk opp alt sammen etter at jeg ammet han. Da han skulle ha kveldsmelken sin ropte plutselig vesla på meg for hun måtte på do så da ble matingen avbrutt og han sovnet.

Det som er rart er at han bare ligger ved brystet i 2 minutter, max 5 minutter..han rekker jo ikke bli mett da? han hiver seg rundt og virker helt uintressert[8|]

Har du fått igjen mensen?? Min ville ikke ha min melk etter at jeg hadde fått mensen.
Da forandret vist smaken seg, så da var det bare ren mme som funket og ikke mm.

Har du fått igjen mensen?? Min ville ikke ha min melk etter at jeg hadde fått mensen.

jepp, har tanta på besøk nå[:'(][:'(][:'(]

jepp, har tanta på besøk nå[:'(][:'(][:'(]

Ja da kan jo det være en tanke. At melken din smaker sært og han ikke vil ha den.
Aller barn er jo forskjellige så selv om Aida ikke la merke til det så kan han være mer sær på smaken.

Du kan kanskje pumpe deg og gi han half and half. Men er kanskje ikke sikkert han godtar det heller.

Får satse på økedøgn, kan jo være tiden for det. Du gjør ihvertfall rett i å avlyse planene dine for å hvile [;)]

I dag er det planleggingsdag i bhg, så vi har vært litt hjemme, litt ute, litt på burger king  [8D] og nå ordner vi litt mer på oppussingsprosjektet vårt mens Sofie erveldig stille i 2 etg og jeg føler jeg burde se hva hun driver med [:@]
Hun er sitt vanlige helvete om dagen. [&o]

I morgen skal vi ordne litt mer, være ute litt også vet jeg ikke.
Søndag skal vi i bursdag til fetteren til Sofie som blir 1 år. [:D]

Back
Topp